פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה של חברת המשקפיים "אירוקה" נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
קניון מול הים כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שנשלח לאירוקה, בעקבות מסירת משקפיים לתיקון


ב-2.4.10 מסרתי משקפי שמש לתיקון

המשקף הימני היה רופף, וכאשר חיים (עובד בחנות אירוקה בקניון אילת), ניסה להדק אותו, הוא אמר לי שאין אפשרות להבריג אותו יותר, אחרת העדשה תישבר, והציע לי לשלוח אותן למעבדה לתיקון

מן הראוי לציין כי המשקפיים הגיען עם הבורג הזה, זהו הבורג המקורי. בנוסף ברצוני לציין כי המשקפיים חדשות לחלוטין (ניתן להבחין בזה מיד, אין בהן שום שריטות או משהו שמעיד על הרכבתן), לא הרכבתי אותן בכלל, מאחר והן היו שנואות על בעלי

מכל מקום לאחר כשבועיים התבשרתי כי המשקפיים הגיעו מתיקון. כאשר הגעתי לאסוף אותן, חיים הוציא אותן מתוך ניילון. לתומי האמנתי שהמשקפיים הוחלפו בחדשות. בדיעבד אני מבינה שזו היתה הטעייה מכוונת

לקחתי את זוג המשקפיים והרכבתי אותן, מבלי להביט עליהן בכלל

לאחר מספר ימים הוצאתי את המשקפיים,כשאני בביתי, במטרה להרכיבן, ואז ראיתי את הסדק / שבר אותו עשה הטכנאי

רק במבט על המשקפיים עצמן ניתן לראות את הסדק / שבר אותו עשה הטכנאי תוך הברגה ברוטאלית של המשקף. כאשר מרכיבים אותן בקושי נראה הסדק

כל אדם שמסתכל על המשקף השבור, יגיד מיידית שמישהו הבריג את הבורג חזק מדי, והרי שלחתי את המשקפיים ע"מ שהמשקף יפסיק להתנדנד

מכאן ברור שהשבר נעשה ע"י מי שניסה לתקן, ונהג בהן באופן לא זהיר וברוטאלי

הדבר המפתיע בכל הסיפור הינו, שמילא שהטכנאי אולי פחד על מקום עבודתו וניסה להסתיר את המחדל, אך כיצד יתכן שחברה כמו שלכם, שחורתת על דגלה "אירוקה מתחייבת לפעול בהגינות צרכנית...", משתפת פעולה עם השקר, אלא אם כן חברתכם מלמדת את עובדיה לשקר ולנסות ולגלגל את האשמה כלפי הלקוח

אכן נראה שחברתכם דוגלת בשירותי כזב ושקר כלפי הלקוח

היום, ב-28.4.10 בבוקר קבלתי שיחת טלפון משירות הלקוחות שלכם שהאשים אותי בשבר ונמסר לי שהן ישלחו כמו שהן לחנות – הייתי בשוק. מעולם לא קיבלתי שירות לקוחות כה גרוע

לא תיארתי לי שחברה בסדר גודל כשלכם מסוגלת למסכת שקרים והאשמות שווא שכאלה

אני בכלל לא הייתי אמורה אפילו לשלם עלהתיקון, כי זהו בורג מקורי, אז לא רק ששילמתי, בסוף הוחזרו לי משקפיים שבורות ובלתי שמישות

ממש לא ייאמן

יחד עם זאת אני עדיין מצפה ממישהו אצלכם לקחת אחריות על המחדל, אני מצפה להתנצלות

דליה

ובנוסף, כאשר פניתי לחברת "אירוקה" באתר ה"פייסבוק" וקראתי לחרם צרכנים. פנו אלי, טענו שמישהו יטפל בי, אבל תחת הטיפול הם הורידו את ה"פוסטים" שלי.

החברה נוהגת בחוסר הגינות משווע, זוהי חברה שמתנהלת באופן שקרי ומטעה. הם אינם לוקחים שום אחריות על מעשיהם ומלמדים את כל עובדיהם לנהוג באופן זהה - מה שרק מעצים את התופעה!

אני חושבת שמאוד חשוב שהציבור בישראל ידע על התופעה שנקראית שירות לקוחות בחברת "אירוקה". כל מי שטרם נתקל בתופעה, איני מאחלת לו להיתקל בה, אבל ברור לי שאיני המקרה הראשון ולא האחרון!!!









כספי סוג הנזק :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה