פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות תיקון ברשת אירוקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/5/11 רכשתי בחנות "אירוקה" בסניף קניון חיפה משקפי שמש של המותג CAVALLI (מספר דגם: 11JC014801) בעלות של 930 ₪.
בתאריך 17/7/11 (כחודשיים בלבד לאחר הרכישה) נמסרו המשקפיים לתיקון באותה החנות לאחר שנפלו לי מהידיים וחתיכת פלסטיק קטנה ליד העדשה נשברה. יש לציין כי הנפילה לא נעשתה בזדון ולא הופעל שום כח שאינו סביר כנגד זוג המשקפיים.
היום 24/7/11 התקשרה אלי נציגת שירות לקוחות בשם שני אשר מסרה לי כי לא ניתן לתקן את הנזק ויש להחליף את כל המסגרת למשקפיים בעלות של 500 ₪ על חשבוני כמובן משום שאין אחריות על המסגרת!
ברצוני לציין כי בשום שלב במעמד המכירה לא נאמר לי כי המסגרת / העדשות או כל חלק מהמשקפים אינו באחריות (ההיפך הוא הנכון) וכן גם כאשר ניגשתי לחנות לתת את המשקפיים לתיקון – שוב, אף אחד לא ציין בפני כי התיקון / האחריות היא עלי.
כאשר ציינתי בפני נציגת השירות שני כי המשקפיים חדשות, עלו הרבה כסף ונרכשו ברשת גדולה ומכובדת ולא זוג משקפיים זולות באיזו חנות עלומה תשובתה הייתה: "את שילמת על שם המותג ולא על איכותו"!!!! תשובה זו אינה מקובלת עליי בעליל ובקשתי מיידית לשוחח עם המנהלת / האחראית גב' מירית ארגמן אשר סירבה בתוקף לקבל את שיחתי ונאמר לי ע"י שני נציגת השירות שהמנהלת תתפנה לחזור אלי רק בתוך 48 שעות!!
לאור האמור לעיל ומכוון שמדיניות החלפה/תיקון לא ברורה ולא מצוינת באופן מפורש במעמד המכירה (או אפילו באתר הבית שלכם) אבקש את התערבותכם המיידית בעזרה בפתרון הבעיה.
בתודה
כספי סוג הנזק :
החלפת מסגרת המשקפיים ללא עלות נוספת פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה