פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ותוקפני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי, 13.09.2011ביקרתי בסניף קניון עזריאלי בתל אביב. הייתי בחנות עם בעלי ושתי בנותיי.
אנחנו לקוחות וותיקים מאוד של הרשת ואף הגענו עם משקפיים שרכשנו מהם על מנת לבקש ליישר אותם.
בזמן שהותנו בחנות ראיתי משקפי שמש לילדים שמאוד אהבתי ונתתי לבנותיי למדוד אותם. כאשר המשקפיים היו עליהן, ביקשתי שילכו לאבא שלהן שהיה בצד השני של החנות על מנת שיראה את המשקפיים גם כן. חשוב לציין שמדובר בחנות בגודל רגיל וממוצע של קניון ולא בטיילת!
המוכר הקר והחצוף שהיה בסניף הגיע אל הילדות שלי, ללא נימוסים, לא ביקש ממני שקח מהן את המשקפיים אלא חטף להן את המשקפיים בצורה בוטה ואכזרית מהעיניים והחזיר אותם למקום בעוד בעלי ואני עומדים שם נדהמים מהחוצפה, מהזלזול, מההשפלה. הילדות שלי נשארו המומות ומבוהלות.
זה לא שהן החזיקו את המשפיים בידיים, המשקפיים היו כל העיניים שלהן ככה שאין להן כל דרך לפגוע במשקף, מלבד העובדה שזה לא הזוג משקפיים הראשון שלהן, הן יודעות כיצד לנהוג במשקפי שמש. הן לא השתוללו אלא להיפך, היו מאוד עדינות עם המשקפיים!
שאלתי מדוע הוא עשה את זה, המוכר אפילו לא טרח לענות לי. נשאר בקרירות שלו. אמרתי לו שאם יקרה משהו אני אשלם את הנזק עבור המשקפיים וגם אז הוא לא ממש טרח לענות, אמר שהוא לא רוצה שישברו.
חנות שמציע מוצרים גם לילדים כגון משקפי שמש, צריכה לקחת בחשבון שזהו מוצר שיש צורך למדוד אותו ולא קונים אותו ככה כי הוא נראה יפה.
מיותר לציין שזאת לא פעם ראשונה שאני נכנסת עם הילדות שלי לחנויות כאלה ואחרות. מדובר בילדות ולא בבעלי חיים!
כשביקשתי את המספר של מנהל החנות הוא סירב למסור לי את שמו של המנהל או את שמו האישי של העובד ונתן לי רק כרטיס
עם מספרי הטלפונים של כל הסניפים. אמרתי לו שאני יתלונן עליו והתשובה שקיבלתי ממנו הייתה ״ רוצה להתערב שתבואי לכאן עוד
חודש ותראי שאני עדיין כאן״??
כתבתי מייל תלונה לרשת וכעבור 48 שעות קיבלתי טלפון מהם. הם אמרו שזה לא בדיוק היה כמו שאני אומרת, שהמוכר טוען אחרת. שהוא לא חטף להן מהעיניים אלא ביקש מהן והן נתנו לו ושהמקרה הועבר למנהלת הסניף שתחליט כיצד לנהוג עפ"י התנהגותו של המוכר גם עם לקוחות אחרים. שאלתי איך אני יכולה לדעת כיצד מתפתח הסיפור והנציגה אמרה שלא אני ולא היא נדע. ביקשתי שיוציאו את הקלטות ממצלמות האבטחה בחנות והיא אמרה שזה רק ע"י בקשה של עו"ד. אחרי שביקשתי שתבדוק לי כמה זמן נשמרות ההקלטות בחנות, היא חזרה ואמרה שבכל סניפי הרשת אלו מצלמות דמי בלבד ואין אף מצלמה אחת שאכן מקליטה את מה שמתרחש בחנות. אני שואלת את עצמי, כיצד רשת בקנה מידה כזה לא שמים אפילו לא מצלמת אבטחה אחת ולכן אני סקפטית לגבי התשובה ולא מאמינה שזה אכן כך.
ככה הם השאירו אותי כבולה, ללא מענה הולם.

אשמח לקבל את עזרתכם בנידון.

תודה.


עוגמת נפש סוג הנזק :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה