פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים עקומים ויחס מזלזל מהמוכרת בחנות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 31/7/11 קניתי משקפיים של חברת polo בסניף אירוקה בקניון רננים ברעננה.
מאחר שהיו אלו ימי בין המיצרים, לא הרכבתי את המשקפיים עד לאחר תשעה באב
אז הבחנתי שמשקפיים עקומות ואינן נוחות כלל. העדשה השמאלית הייתה צמודה מידי לעין וללחי בתאריך 16.8.11 שמתי את המשקפיים לתיקון בפעם הראשונה. כשקיבלתי את המשקפיים חזרה מהתיקון, הם עדיין היו עקומות.
בתאריך 13.9.11 הלכתי עם חברתי לסניף אירוקה ברעננה, דיברנו עם המוכרת והיא ניסתה ליישר בעצמה את המשקפיים ואף עיקמה אותם יותר. כעת כשמניחים את המשקפיים על השולחן, רואים שהמוט השמאלי באוויר.
היא אמרה שאין מה לעשות, רק לשלוח לתיקון שוב או לדבר עם שירות הלקוחות שלהם.
המוכרת דיברה ביחס מזלזל, עברה לטפל בלקוח אחר תוך כדי שאני מסביר לה את הבעיה.
היא אף טענה שכנראה משהו בי עקום ולא במשקפיים.
בנוסף כשראתה אותי ואת חברתי נכנסים חנות, היא שאלה בטון מזלזל "עוד פעם אתם?"
ב 14.9.11 התקשרתי שוב לשירות לקוחות והנציגה אמרה שאין מה לעשות, לא לקבל כסף, לא משקפיים חדשות, רק לשלוח שוב לתיקון. ביקשתי לדבר עם המנהלת של השירות לקוחות והיא חזרה אלי למחרת ב15.9.11 ואף היא אמרה גם שאין מה לעשות רק לשלוח לתיקון.
אני חושש שגם אם אשלח את המשקפיים לתיקון, הנציגה בחנות לא מעבירה את המידע הנכון למעבדה עקב יחסה המזלזל.
אני חייל ובימים אלו מתחיל טירונות. אשמח אם תעזרו לי.
כספי סוג הנזק :
החלפת משקפיים פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה