פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה על תיקון שלא בצדק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי דנה ואני רכשתי ב-1 למרץ 2012 זוג משקפיים של ארוקה בסניף אלנבי בתל אביב. כשבוע בלבד לאחר הקנייה המשקפיים התפרקו לי ביד, נגשתי לסניף הקרוב לביתי (לא הסניף שרשכשתי אותם מלכתחילה) והם שלחו את המשקפיים למעבדה של ארוקה. לאחר כשלושה ימים קיבלתי טלפון מהמעבדה שלהם והם טענו שאני שברתי את המשקפיים בזדון!!! (מה שכשאמור מגוחך ולא נכון) , הסברתי להם מה קרה בדיוק , הייתי בטיול בדרום הארץ ושהשמש כניראה המיסה את המסגרת וכשהסרתי את המשקפיים מהעיניים הן פשוט התפרקו לי ביד.
הם לא הסכימו לקבל את ההסבר ודורשים ממני לשלם על התיקון בסכום שקרוב למחיר המשקפיים. דיברתי עם שרות לקוחות שלהם וכמובן שלא היה עם מי לדבר. מה שמאוד אכזב אותי זה העובדה שאני לקוחה שלהם כבר מספר שנים ומעולם לא קרה לי דבר כזה , הם לא מוכנים לקחת כל אחריות על איכות המשקפיים שלהם . אשמח לעזרתכם.
כספי סוג הנזק :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה