פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדשה לא איכותית< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני 8 חודשים קניתי משקפי שמש של חברת RBAN שחורות.
בקניה נאמר לי שאלו משקפיים איכותיים בשווי 1000 שקלים.
קניתי את המשקפיים ושלמתי מאות שקלים עבורם...
לפני שבוע לקחתי את המשקפיים שהיו מעל הספריה, הם נפלו לי מהיד גובה של 70 ס"מ והעדשה התנפצה.
אני חושב שאם העדשות היו איכותיות כמו שאמרו לי בקנייה הם לא היו נשברים מנפילה כזאת קטנה.
הגעתי לחנות שרכשתי את המשקפיים בקניון גבעתיים ונאמר לי שאני צריך לשלם על העדשה מחיר מלא.
אין אחריות? אפילו שמדובר בשבר? בכל זאת שלמתי מאוד יקר על המשקפיים האלו.לפחות אין השתתפות עצמית הנחה מסוימת? מה זה הדבר הזה?
מצפה שילכו לקראתי במקרה הנ"ל,
תודה מראש,
גילי.
כספי סוג הנזק :
לא רואה לנכון לשלם מאות שקלים על התיקון פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה