פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים במכוון וזלזול במחלקת שירות הלקוחות נושא התלונה:
סגל רועי שם/כינוי:
‏שבת ‏25 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון קרית ביאליק כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19-5-2013 רכשתי באירוקה בסניף הקריון משקפיי שמש בסכום של 600 ש"ח ושילמתי בצ'ק לתאריך 15-6-2013, לא הייתי שלם עם הרכישה ומוכרן בשם חן אמר לי שיש לי עפ"י חוק אפשרות להחלפה/החזרה עד 14 יום וקבלת הכסף בחזרה איך ששילמתי וחזר על כך מ"ס פעמים וכמובן באריזה מקורית כפי שרכשתי, למחרת בתאריך 20-5-2013 חזרתי לחנות ופגשתי את אותו מוכרן ואמרתי לו שלא נוח לי עם המשקפיים והוא טען שצריך להתרגל למשקף ואין לי מה למהר להחזיר או להילחץ כי שוב יש לי 14 יום ובמקרה הכי גרוע כסף בחזרה לדבריו.
אתמול בתאריך 26-5-2013 חזרתי לסניף ופגשתי את אותו חן ואמרתי לו שאין אני מעוניין במשקף בגלל שלא נוח ומצאתי דגם שהיה לי מתאים בעלות של 200 ש"ח.
חן מייד אמר אני ייתן לך זיכוי שתקף לשנתיים לרכישה ע"ס 400 ש"ח אך אני אמרתי לו שהוא הבטיח לי את הכסף בחזרה ובשום אופן לא הזכיר זיכוי וגם ככה הצ'ק עוד לא נפדה אז אין סיבה מוצדקת לאכזב ולהטעות לקוח אך את המוכרן זה לא עניין וכאשר הודעתי לו שהחוק להגנת הצרכן הוא לטובתי מייד טען שהחוק מזכיר אריזה מקורית ואילו האריזה נפתחת ע"י החנות עוד בטרם הרכישה והלקוח רוכש מתצוגה ומכאן הסעיף של אריזה מקורית לא תקף.
מיותר לציין שזאת הטעייה מכוונת ובניגוד למה שהובטח לי ע"י המוכן (כסף חזרה), מייד הבנתי שלא מדובר ברשת הוגנת ואמינה ודרשתי לבטל עסקה לגמרי כי לרשת כזאת לא אכנס לעולם ולא אמליץ לחבריי.
חן הפנה אותי לשירות הלקוחות הארצי שרק הם יכולים להחליט אחרת ואליהם פניתי, ענתה נציגה בשם תמי שעונה כך לטלפון "אירוקה שלום מדברת תמי לא ניתן לקבל החזרים כספיים בגין ביטולי עסקה אלא זיכויי לרכישה בלבד"........
מיותר לציין שפנייתי עניינה אותה כקליפת השום ופשוט אמרה לי במילים פשוטות ככה אנחנו עובדים אדון ותפנה לבית משפט או למדייה ותתלונן אנחנו מגובים ולא חוששים מאיש.........
אז גברת תמי החביבה את לא אמורה לחשוש ממני, אני לא דמות מפחידה או מאיימת אני כולה לקוח קטן שבזכותו יש לך משכורת וחבל שאדם קר רוח כמוך וקצר סבלנות עובד במחלקה שנקראת "שירות לקוחות"............
הנני דורש החזר כספי וללא דיחוי נוסף כי את פניי הדברים הנני מתכוון להציף לקרוא לשאר הלקוחות הפוטנציאליים להישמר ולא לרכוש ברשת לא הוגנת לצרכן !!!!!!!!!!!!!
בכבוד רב, רועי סגל
ו סוג הנזק :
החזר כספי מלא וללא דיחוי נוסף פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה