פרטי התלונה

תלונות חברת עמידר

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' שז"ר 21 בית נועם כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני בערך כחודשים פניתי לנציב תלונות הציבור .. מכיון שמרלן (רכזת האזור שלנו) לא טיפלה בנו כראוי .. הייתי מתקשרת אלייה היא לא הייתה עונה הייתי משאירה הודעות היא לא הייתה חוזרת אליי .. לאחר שפניתי לנציב תלונות הציבור הכל טופל כראוי אבל פתאום היא באה בטענה שלא שולם חצי שנה עמידר .. ושלחה שובר של חוב של 600 שקל .. לאחר שאחי התקשר לברר מה הסיבה למחיר כזה היא צעקה עליו הוא ביקש ממני להתקשר ומכיון שאני פניתי לנציב תלונות הציבור .. כל הכעס שלה היה עליי ..
הסיפור הוא כזה .. אני אם חד הורית אני מגדלת ילד בן חצי שנה לבד!
וכשרציתי לברר למה היא לוקחת ממני סכום של 232 שקל כל חודש שאני אמורה לשלם בהגזמה 100 שקל .. אז היא התחילה
לצעוק עליי ולהגיד לי שמאז שילדתי השתגעתי .. ושאם יש לי בעיות אני אפנה לרווחה .. אמרתי לה שיש לי בעייה איתה ולא עם הרווחה אז אני פונה אלייה ! באיזו זכות היא מרשה לעצמה לדבר אליי
ככה?
היא העליבה אותי!! השפילה אותי!!! ופגעה בי!! נכנסה לחיי הפרטים ואין לה שום זכות להגיד דבר כזה עליי .. ..
אני לא מוכנה לשתוק ולא לסלוח .. אם בנאדם לא רוצה לקבל תלונות שייבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ..
פניתי שוב לנציב תלונות הציבור והם שלחו לי מכתב ובו היה כתוב :
שדבריה לא הובנו כהלכה
למי אני אמורה לפנות כדי לטפל בנושא זה?


תודה מראש
ימית
עלבון סוג הנזק :

חברת עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה