פרטי התלונה

תלונות חברת עמידר

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה דחופה שלא נמצא לה פתרון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר-שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אמי בת ה-60 שמתקיימת מהבטחת הכנסה (לאחר ניתוח מורכב) פנתה לחברת "עמידר" בבקשה לתיקון או החלפת חלון. ישנה בעיה רצינית עם החלון (מדובר בחלון גדול בסלון שלא נפתח ולא נסגר, כלומר לא ניתן להזיזו). בחורף נורא קר(מדובר בקומה אחרונה) - החלון היה פתוח כל הזמן ואמי חלתה... סגרנו את החלון (באמצעות 3 גברים שהזמנו במיוחד למשימה זו). כעת החלון סגור ולא ניתן לפתוח אותו. לא ניתן לאוורר את הבית (מחניק וריח לא נעים בדירה...+הצטברות של חיידקים).
בשיחה עם מרלן (נציגת עמידר בב"ש) הובהר לנו כי לעמידר אין כסף לטפל בבעיה. אף אחד אפילו לא ניגש לראות את החלון (יתכן שימצא פתרון יצירתי זול שלא ידרוש את החלפת החלון, אלא תיקון פשוט...)
הבנו שמלבד משרדי מבקר המדינה שאכן מטפל בכל בעיה אין למי לפנות.
אני פונה בשם אמי (שדוברת עברית חלקית) לעזור לה בפתרון הבעיה בהקדם האפשרי.
תודה רבה מראש.
החלפה או תיקון החלון פתרון נדרש :

חברת עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה