פרטי התלונה

תלונות חברת עמידר

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון נזילה< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני דייר עמידר
בתחילת דצמבר 2011 פניתי אל מוקד עמידר*6266 ודיווחתי על נזילה משיבר שעון המים של הדירה,בארון המים בקומה
[זה רב קומות ובכל קומה,ארון מים וגז]
ברקע-הייתה גם נזילה בתוך הדירה עצמה,שתוקנה רק בשבוע האחרון, לאחרי מסכת יסורים והיתעללות שהעבירה אותי חברת עמידר,ולאחר ששכנים איימו עליהם בתביעה,היות והנזילה חדרה לדירות שלהם
כעת לעיקר,נזילה שניה נותרה קיימת, הם מיתעקשים לא לתקן אותה בטענה שזה באחריות העירייה,באורגינל משיבר שעון המים נזלה חלודה ומים,עמידר סירבה בתוקף לתקן את זה בטענה שזה באחריות העירייה
פניתי לעירייה,שם נאמר לי שאחריות העירייה היא על מה שקיים בכביש ובמדרכה עד למקום שעון המים הראשי של הביניין, ומאתו מקום והלאה עד לדירות, כל צינורות המים והשיברים,זה באחריות הדיירים
לציין שלפני חודשיים,עמידר כן שלחה אליי אינסטלטור לתקן את הנזילה הזו
ומה שהוא עשה זה קיצור דרך בעבודה,היות ולא סגר טוב את המים בשעון הראשי
ונשאר לחץ מים,הוא הקל על עצמו ואחרי שפירק את השיבר החלוד,הכניס לשם שיבר קצר חדש,ואליו חיבר חתיכת צינור משומש ,ןאת כל זה וזה חיבר לשעון
בנקודת החיבור הזו נוזלים מים,כי ההברגה של הצינור המשומש פגומה
אני פונה אל מוקד עמידר, ומקבל יחס מזלזל,היתעלמות מהבעיה,בפועל הם לא מתקנים את זה,אולי מחכים שאני אעשה את זה על חשבוני
אני נכה ומיתקיים מקצבת בטוח לאומי
סבלתי 3 חודשים מטחב עובש ,בריאותי הדרדרה,אני אסמתי
וכרגע ממשיך לקבל יחס מזלזל מעמידר הנושא הנזילה משיבר המים בארון המים שצמוד לדירה
אנא עזרו לי

תודה
אלכס
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הנזילה פתרון נדרש :

חברת עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה