פרטי התלונה

תלונות חברת עמידר

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השתתפות בתשלום עבור החלפת צינור מים ראשי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שד' שאול המלך 39 ת"א כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שלום רב,

בתאריך 21/12/05 שלחנו אל חברת "עמידר" בפקס מכתב המפרט את חלקם בעלות החלפת צינור מים ראשי, לדירה בבעלותם בבניין ברח' קהילת לודג' , הדר יוסף , וצירפנו חשבונית על סך 524 ₪.

משלא נענינו נשלח אליהם בתאריך 19/1/06 מכתב נוסף, בו נתבקשה החברה להסדיר את החוב. ושוב לא נענינו.

מר מיכאל, נציג החברה, מתעלם מפניותינו הטלפוניות, ובפעמים המעטות שנענינו - נענינו בחוצפה ובהתעלמות מהבעיה.

לצערנו, עד היום טרם שילמה חברת עמידר את חלקה וטרם הסדירה את החוב.

מכיוון שכל דיירי הבניין שילמו את חלקם למעט חברת "עמידר", אנו מבקשים שהחברה תסדיר את עניין התשלום בהקדם האפשרי וללא כל דיחוי נוסף.

אנו סבורים כי ההתנהגות הזו היא בלתי ראויה ממוסד ציבורי המכבד את עצמו. מדוע צריך האינסטלטור להמתין זמן כה רב (3 חודשים) לקבל את המגיע לו.

פניה זו הועברה גם לנציב תלונות הציבור.

אודה לטיפולכם.

בכבוד רב,
חדד אהוד
נציג ועד הבית

כספי סוג הנזק :
תשלום החוב לאלתר. פתרון נדרש :

חברת עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה