פרטי התלונה

תלונות ענק המזגנים

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בטול עסקה מצד ענק המזגנים נושא התלונה:
‏שבת ‏09 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/6/07 הזמנתי שני מזגני 1.25 כ"ס מדגם אלקטרה מהחנות בסניף אשדוד.
בעת ההזמנה גב' רונית (המוכרת) טענה שלא ניתן לעושת הזמנה בלי לשלם את כל הסכום מראש ובמזומן. אמרנו לה שאנחנו מוכנים לשלם 1000 ש"ח במזומן ע"ח ואת היתרה נשלם ביום ההתקנה והסכימה וכך רשמה בהזמנה.אך בסוף לאחר שחתמנו על ההזמנה אמרה שלא בטוח שהעסקה סגורה היא צריכה לקבל ביום א' (למחרת) אישור על העסקה מהחברה שהיא מזמינה את המזגנים.כמובן שלא התקשרה.
בהזמנה רשמה תאריך התקנה יום ששי כלומר 15/6/07 בינתיים עד חום חמישי 14/6/07 לא היה ממנה שום סימן . התקשרנו אליה ביום חמישי על מנת להגיד לה שאנו מבקשים שההתקנה תתבצע בשעות הבקר כי היינו בטוחים שאם היא לא חזרה אלינו כל השבוע זה סימן שעסקה מבחינתה סגורה אך להפתעתנו הגב' אמרה שהעסקה לא מאושרת , היא מבטלת אותה בכלל ושהיא לא הבטיחה בכלל התקנה ליום ששי (אפילו שכתוב בהזמנה) ואמרה באותה שיחה תבואו לקחת את הכסף.
באותו יום ניגשתי אליה על מנת לקבל את הכסף . פשוט היא לעגה לי . השפילה אותי במילים " מה זה אלף ש"ח " מה את חושבת שיש לי עכשיו כסף לתת לך. זה צריך לבוא מהנהלת חשבונות . ביקשתי ממנה שתתקשר להנהח . היא אמרה לי שעכשיו הנהנ"ח לא נמצאים וכל מיני תירוצים וכששאלתי אותה מדוע לא חזרה אליי ביום א' על מנת להודיע לי שהעסקה מבוטלת היא אמרה שלא היה לה זמן כי ביום ראשון ירדו מחירי מוצרי חשמל והיתה עסוקה יותר מידי. כששאלתי אותה מדוע לא הודיעה לי במהלך השבוע ואני צריכה לגלות שהעסקה מבוטלת מבחינתה רק לאחר שאני מתקשרת אליה . היא התעצבנה ואמרה לי את יודעת מה עכשיו אני לא מבטלת עסקה אני טוענת שאת מבטלת את העסקה ועכשיו את צריכה לשלם לי דמי בטול עסקה 10% שזהו 570 ש"ח.
מאז אנחנו רודפים אחריה . היא כל פעם אומרת תבואו לקחת את הכסף וכשקובעים היא נעלמת .
בינתיים הכסף שלי אצלה והיא אפילו לא מתקשרת .
השם שלה : רונית
טלפון בחנות: 08-8521388
פלאפון: 057-6464198


תודה על עזרתכם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

ענק המזגנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה