פרטי התלונה

תלונות ענק המזגנים

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן טורנדו אינוורטר 20 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד :

אתר "תלונה"


פונה אליכם משפחת טיטה ויוסף לוקינוק,תושבי קיבוץ בית-השיטה, לקוחות מאוכזבים ונפגעי הקומבינה בין החברות "טורנדו" ו"ענק המזגנים".
לו היינו קוראים את הפורום מהאתר שלכם לפני הקנייה, לעולם לא היינו עושים עסקים עם החברות האלו.
נצרף בהמשך את התלונה האחרונה ששלחנו בפקס אל ההנהלות של שתי החברות , לגבי חלק פגום במזגן שקנינו,פגם שגילינו בעת ניקוי מסנן האוויר.למרות הפניות הרבות לכל הגורמים המעורבים,עד היום לא התייחסו אלינו בשום אופן.
אנחנו מכבדים מאוד את המקצוענות והרצון הטוב שלכם במתן עזרה ופתרון הולם, במצבים שהצרכנים נתקלים לעיתים קרובות.
מלאי תקווה, אנחנו מבקשיכם עזרתכם ומודים לכם מראש,

משפחת לוקינוק
קיבוץ בית-השיטה
ת.ד. 419
מיקוד 10801
E-MAIL : [email protected]

מספר טלפון לשימושכם:
טורנדו-צחי גיגי: 03-9006137

מצורפת תלונתנו אל טורנדו וענק המזגנים מה-27.06.09


27.06.09



לכבוד:


חברת "טורנדו" – הנהלת החברה




החלטנו לקנות מזגן חדש ולא עמדנו בפני פיתויי הפרסומת הנרחבת בכל כלי התקשורת שנעשתה למזגני טורנדו.לפי המקובל,הזמנו יועץ של חברת "ענק המזגנים" – סניף עפולה ולפי המלצתו, סיכמנו לקנות את הדגם טורנדו אינוונטר 20.הצוות של "ענק המזגנים" סניף עפולה, סיפק והתקין את המוצר בתאריך ה-11.06.09 ,לפי חשבונית מס.0178/11.06.09 .התשלום נעשה ב ISRACARD לפי חשבונית מס. 0260892/11.06.09.
מרגע הזה הכול השתבש.בתאריך ה-21.06.09 ,בעת ניקוי מסנן האוויר של היחידה הפנימית-שנת יצור 2009 SN:C101081390609302130187 ,הבחנו שחלק מהרדיאטור הוא פגום.
פנינו בטלפון ,בפקס ואי-מייל אל "ענק המזגנים" – סניף עפולה וגם אל מנהל האזור של החברה צחי גיגי,אבל לצערנו,אף אחד מהם לא מסר תשובה בקשר לפתירתה של הבעיה .
פרסמתם בעיתון המקומי,בשם " ידיעון עפולה והעמקים ",מהתאריך ה-26.06.09 , שמזגני הטורנדו הם סיפור הצלחה ושהם מיוצרים במפעל ענק ,בטכנולוגיה חדשנית ובסטנדרדים בינלאומיים .גם ציינתם שבנוסף לבדיקות המחמירות בחו"ל עוברים כל מזגני טורנדו סדרת בדיקות קפדניות בארץ.האם זה נכון גם לגבי המזגן הפגום שאנחנו קיבלנו ? אנו בספק!!!
אנו רואים בקנית מזגן מכלול הכולל:יעוץ,הספקה,התקנה,אחראיות וביקר שרות.מבחינתנו,המכלול כולו הוא פגום,מפני שאתם לא מסוגלים לפתור את התלונה שלנו.
לפני שנפנה בדרכים המקובלות אל הגופים העוסקים בהגנת הצרכן שבארץ,אנו מבקשיכם להתייחס באופן מיידי לתלונתנו.


בכבוד רב,
משפחת טיטה&יוסף לוקינוק
טלפון:04-6536757
EMAIL :[email protected]


- עתק ל הנהלת "ענק המזגנים"

מוצר חדש ,אבל פגום סוג הנזק :
תיקון/החלפת חלק פתרון נדרש :

ענק המזגנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה