פרטי התלונה

תלונות ענק המזגנים

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטלתי קניית מזגן כי פעמיים לא הגיעו להתקנה,, הבטיחו החזר מלא אך גנבו כ- 5% נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קינג ג'ורג' 81 תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 03.08.2009 שילמתי בכרטיס אשראי 3500 שח, בתשלום אחד, עבור מזגן כולל התקנה.
ענק המזגנים קבעו תאריך התקנה ולא הגיעו. קבענו תאריך נוסף להתקנה ושוב לא הגיעו!

הבנתי שהם לא אמינים וב- 14.08.2009 הודעתי לחברה בטלפון ובפקס שאני מבטלת את העיסקה.
כשדברתי איתם בטלפון היו מאוד אדיבים והודו שהביטול הוא תוצאה של השירות הגרוע שלהם.
ב- 27.08.2009 חתמתי על פקס ששלחו לי מענק המזגנים בו כתוב: "......תזוכה במלוא הסכום ששילמה דרך חברת האשראי (באישור רוני) -3500 שח כולל מע"מ

הזיכוי לא התממש. שלחתי עוד שני פקסים ומספר טלפונים ולבסוף הזיכוי הגיע בתאריך: 23.09.2009 אבל לא במלואו!!!!!

סכום הזיכוי הוא 3.318 שח'!!!! במקום 3.500 שח'
כ- 5% קנס על ביטול שנגרם כתוצאה מהמחדל של ענק המזגנים.
זו פשוט ניבזות ואסור לעבור על זה בשתיקה.
ענק המזגנים חייב להחזיר את הגזלה, לקנוס את עצמו על ביטול ההסכם ולפצות אותי על כל הטירטור המיותר הזה..
נתנו לעצמם פרס על כך שלא הגיעו פעמיים להתקנה ועל כך שהחזיקו את כספי קרוב לחודשיים, החודשים החמים של הקיץ בהם לא יכולתי לרכוש מזגן כי ענק המזגנים החזיק בכספי.

אני מבקשת עזרה


עגמת נפש, בזבוז זמן וגזלה סוג הנזק :
להחזיר את הסכום שגנבו, לפצות על כך שבמש קרוב לחודשיים הייתי ללא מזגן בגללם, ופיצוי על כל העצבנות וחוסר הישע מולם. פתרון נדרש :

ענק המזגנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה