מזגן שסיפק החברה לא עובד מחודש אוגוסט 2010- |
נושא התלונה: |
רויטנברג לואיס |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
העמל 11 א.ת. אפק |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב09/08.10 הודעתי לחברה על אי תיפקוד של המזגן.אפרט בקיצור מה קרה מאז(הכל מפורט אצלי עם תאריכים ושמות וגם במחשב של החברה)
.משנים מקום של הטרמוסטט-לא עוזר-מחליפים כרטיס פיקוד- לא עוזר-מחליפים כל הצנרת(שבירת קירות (תצלומים אצלי )-לא עובד- מחליפים היחידה המותקנת בתוך הבית-לא עובד-התציעצויות,מגיעה צחי גיגי,ראש צוות,צריך להחליף את יחידה החיצונית-מחליפים-למחרת אני מפעיל-נזילה מים יורדים מהקיר לריצפה-אחרי יומים באים ומתקנים-עובד,לפי דעתי לא נותן מספיק קור.13/1210 חורף, מפעיל חום ,לא עובד-טכנאי מפרק את החיבור החיצוני,ומודיעה בטלפון לראש צוות: אין מה לעשות,צריך להחליף הכל.פונה אלי:-יתקשרו אליך.-אף אחד לא פנה,לא צילצל .אפשר לפנות למשטרה על מירמה ? חבל שב"סוג הנזק" יש אפשרות לבחירה אחד:אצלי כל הסעיפים קיימים:בעיכר עוגמת נפש,אני בן 73 חי לבד:מה לעשות ?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לא יודע,תציעו אתם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|