פרטי התלונה

תלונות ענק המזגנים

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול העסקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/06/2012 ביצעתי רכישה של 3 מזגנים "טורנדו" ברשת "ענק המזגנים" באשדוד. מס' ההזמנה 0443. העסקה שולמה בשלושה צ'קים ע"ס 10000 ₪ (צ'ק ראשון מזומן ע"ס 4000 ₪ ירד מחשבוני בתאריך 26/06/2012). מס' הקבלה 0891.
כעבור יומיים אחרי הרכישה החלטתי לבטל את העסקה (אחרי שיחה עם עוד כמה בתי עסק זהים ואף שיחה עם הטכנאי של חברת "טורנדו" עצמה התברר שהמחיר שנתנו לי היה מאוד מאוד יקר והמוכרת אמרה פרטים לא נכונים על המזגנים). שלחתי פקס לבית העסק (אח"כ התברר שהפקס לא עבד) ודיברתי עם הנציגה (שמה רונית שהיא כביכול המנהלת ואשתו של המנהל בשם מוטי).
רונית הבטיחה לחזור אליי פעם אחר פעם כאשר התקשרתי אליה , וכאשר היא ענתה ושמעה את השם שלי היא ניתקה לי טלפון. פניתי למועצה הישראלית לצרכנות לייעוץ וגם לטורנדו וגם ניסיתי לתפוס את הנציגה של "ענק המזגנים" שוב ושוב, אך הנציגה כל פעם ניתקה לי טלפון בפנים, ואם תפסתי אותה, היא אמרה שתחזור אליי. אני יושבת עם התינוקת בבית ולא יכולה להגיע אליה. בתאריך 16/07 כבר הגעתי לסניף, היו הרבה לקוחות, חיכיתי שהנציגה תשב איתי,(הייתה כבר שעה 18:00, אך היא אמרה שהיא לא מחליטה, אלא מחליט המנהל (בעלה מוטי) והיא תגיד לו להוציא את הצ'קים ולחתום על צ'ק מזומן שהיא צריכה להחזיר לי. בסוף היום כאשר מוטי עדיין לא הגיע בשעה 21:00 כבר לא יכולתי לחכות והלכתי הביתה. רונית אמרה שתתקשר אליי מתי לבוא לקחת צ'קים. כמוון אף אחד לא התקשר. הבנתי שהיא מושכת את הזמן כדי יעברו שבועיים ואני לא אוכל לעשות ביטול עסקה. חזרתי אליה ביום שישי 20/07 במטרה לקבל את הצ'קים בחזרה, כי הצ'ק השני אמור לרדת מחשבוני ב-26/07.
רונית כתבה מכתב שאני הייתי אמורה לחתום, עם התוכן שאני מבטלת את העסקה תמורת 10%. לא הסכמתי ואמרתי שאני אשלם לפי החוק (5% או 100 ש"ח הנמוך מביניהם, כפי שנאמר לי במועצה הישראלית לצרכנות). והיא קרע את המכתב ביטול ואמרה שהיא לא תחזיר לי כלום (10000!!! ש"ח).בנוסף אמרה שאני יכולה לבטל את הצ'קים, אך היא ידעה טוב מאוד שהדרך הזאת לא חוקית ואני לא אעשה את זה. היא התחילה לשקר לי בפנים שהיא פעם ראשונה רואה אותי ובכלל לא שמעה שאני רוצה לבטל את העסקה!. הייתי בהלם! אני הספקתי להקליט חלק מהשיחה, אבל עדיין חזרתי הביתה בלי כלום - ללא צ'קים, שאחד מהם אמור להפרע בעוד כמה ימים, ללא קבלת מקור של העסקה שהספקתי לשלוח אליכם בפניה שלי (היא לקחה את הקבלה וסירבה לי להחזיר), וללא מצב רוח. ועוד קיבלתי צעקות על הראש מבעלי על הפסד של 10000ש"ח!.
באתר של ענק המזגנים רשומים פרטים לפניות הציבור של חברת "טורנדו", אך בעצם לחברת "טורנדו" וגם להנהלה הראשית של הרשת "ענק המזגנים" אין שום קשר לסניפים של "ענק המזגנים" ובפרט סניף אשדוד. המנהלת רונית ובעלה הם בעצם עסק פרטי ויכולים לעשות מה שהם רוצים.
לא נשאר לי כלום, אלא רק לבקש את עזרתכם!!!
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזר סכום מלא. פתרון נדרש :

ענק המזגנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה