פרטי התלונה

תלונות ענק המזגנים

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הובטח 5% הנחה במעמד החיוב לכרטיס חברי מועדון הוט ולא עמדו בהבטחה נושא התלונה:
בוזין חיה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
מוליבר 19 פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.7.12 רכשתי שני מזגנים מחברת ענק המזגנים בסכום של 10100 שקלים שילמתי בכרטיס גולדמסטר ישרכרט של מועדון הוט. הובטח לי ע"י בעל העסק 5% הנחה במעמד החיוב. לא קיבלתי הנחה ולכן פניתי לחברת ענק המזגנים. מנהלת החשבונות הבטיחה שהיא תסדר הכל אבל הזמן עבר ולא נעשה כלום. לאחר ברור בחברת ישרכרט וכן בחברת מועדון הוט מסתבר כי לחברת ענק המזגנים בכלל אין הסכם של הנחות . זו הבטחת סרק ותרמית וכדאי לחברת ענק המזגנים לנהוג בצורה יותר הוגנת כלפי הצרכנים.
ברצוני לפרסם את המקרה כדי שענק המזגנים לא יעבוד על הצרכנים פתרון נדרש :

ענק המזגנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה