פרטי התלונה

תלונות עולם המזגנים

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות בתקופת האחריות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ליפני שנתיים פניתי ל"עולם המיזוג" כדי להתקין ארבע מזגנים חדשים של אלקטרה שנקנו מא.ל.מ. במוקד קיבלתי טלפון של סוכן מאשדוד, פניתי אליו הגענו להסכמה והוא ביצע את העבודה, בסוף העבודה קיבלתי חשבונים של"עולם המיזוג" עם תאור עבודה שבוצע ופירטי אחריות (5שנים על התקנה). במשך חודש ראשון היו בעיות עם התקנה של אחד המזגנים (דליפה של גז). זימנתי את אותו סוכן (מתקין) והוא מילא גז עוד פעם, אך הבעיה לא נפתרה ואז פניתי לשרות אלקטרה הם הגיעו ומצאו את מקור הבעיה-חיבור שזוהיא אשמה של המתקין.
לא השתמשתי במזגן הזה תקופה ארוכה (קרוב לשנה וחצי). וכשהתחלתי להשתמש בו שמתי לב שמזגן לא מקרר כמו שצריך וחלק פנימי קופא (חוסר גז). פניתי לאותו מתקין אחרי 5 שיחות הוא לא הסכים לבוא. אחרי זה פניתי לעולם המיזוג והם אמרו לי שמתקין לא עובד איתם יותר ולכן הם לא מוכנים לתת שירות, אחרי שיחות ארוכות הסכימו שאחריות שלהם. אחר כך ביקשו אישור מאלקטרה שהבעיה הכן של התקנה ולא של מזגן עצמו, אחרי עוד כמה שיחות ארוכות עם אלקטרה ועם "עולם המיזוג" הם הבינה שכנירא הבעיה בהתקנה. כל התהליך הזה עד עכשיו לקח קרוב לחודש וללא שום תוצאה. בהמשך התבקשתי על ידי רותם (אחראי-כך הוא הציג את עצמו) לשלוח לו איזו שהיא הזמנה. משהיה אצלי זה רק חשבונית עם כל הפרטים וזהו. הוא אמר שזה לא מספיק וצריכה להיות איזהשהיא הזמנה.הסברתי לו שלא קיבלתי כלום כי במוקד נתנו לי טלפון של סוכן (מתקין) וזהו. מתקין נתן לי הצעת מחיר שכתובה על פיתקית רגילה, הסכמתי ואז הוא עשה את העבודה ובסופה קיבלתי ממנו חשבונית.
ולבסוף עולם המיזוג לא מוכנים לשאת באחריות על עבודה שהם ביצעו ומחפשים כל מיני סיבות לא היגיוניות כדי לא לתת שירות המובטח על ידם.
כספי סוג הנזק :
טיפול דחוף בבעיה פתרון נדרש :

עולם המזגנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה