פרטי התלונה

תלונות עולם המזגנים

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת מזגן לקוייה נושא התלונה:
נתיב שמוליק שם/כינוי:
‏יום שני ‏05 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פרדס חנה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/8/13 רכשתי מזגן של חברת FAMELY 3/4 כ"ס.
המוכרן הצהיר כי המתקינים שלהם הכי מקצוענים בשוק וכי הם נותנים אחריות על ההתקנה ועל המזגן.
איש המכירות בחנות דיבר איתי על מחיר התקנה "רגילה" 500 ש"ח כולל 3 מ' צינור וכל מטר נוסף עולה 80 ש"ח. מאחר ואיני מבין דבר בהתקנת מזגנים ואיני מבין את המושג "התקנה רגילה" , קיבלתי את ההצעה ממנו.
למחרת הגיעו 2 מתקינים מטעם ביג אלקטריק והביאו איתם את המזגן.
מאחר ואני לא הייתי נוכח בהתקנה (סמכתי על בעלי מקצוע "מקצוענים"), אחד המתקינים בשם יוסי התקשר אליי ואמר כי זו התקנה מסובכת וכי עלות ההתקנה היא בסביבות 1400 ש"ח. לאחר שאמרתי ליוסי שיש לי מתקין אחר שמוכן לבצע את אותה ההתקנה ב1000 ש"ח הוא הסכים לבצע את ההתקנה במחיר 1000 ש"ח כולל הארכה של 8 מ' צינור.
לאחר ביצוע ההתקנה אישתי שהייתה בבית שילמה ליוסי במזומן 1000 ש"ח ונפרדו לשלום.
לאחר שחזרתי הביתה ראיתי את ההתקנה וחשכו עיניי. את הצינור של המזגן השאירו באוויר תלוי ללא כל קשירה, מצב כזה שניתן להיתלות על הצינור ולעשות תרגילי "מתח" . הצינורות היו ללא תעלות וללא תופסנים לקיר. חדר האמבטיה שדרכו עובר הצינור הפך להראות כמו מחסן. סך האורך של הצינור לאחר שמדדתי היה מקסימום 6 מ' כולל היציאה למנוע.
לאחר שראיתי את הזוועה התקשרתי לאותו מתקין בשם יוסי וזה התחיל בצעקות עליי וטען כי צורת ההתקנה הזו נבעה מהצורך שלי לחיסכון.
בנוסף אמר אדון יוסי המתקין המיקצוען שאני יכול לצפות את הצינור בחיפוי של גבס והנמכת תקרה. מיותר לציין כי זו הוצאה נוספת שאיני מעוניין להוסיף.
מאחר ומיוסי קיבלתי רק קללות ואיומים, פניתי לסניף ביג אלקטריק בפ"ח-שם רכשתי את המזגן. כמובן שלאחר שהראתי תמונות של ההתקנה הלקוייה עפ"י כל הדעות גם של מנהל הסניף שמואל, ולאחר שדיבר עם המתקין שלו - יוסי, הוא הצדיק את ההתקנה באותה טענה, שאני ביקשתי לחסוך.
אבקש לציין כי זו רשלנות לשמה! עפ"י התקן אין להתקין מזגן ללא סגירת הצינורות בתעלות. אסור שהצינור יהיה חשוף. אסור שהצינור יהיה תלוי באוויר בצורה פרוביזורית. ועל כמה וכמה לשקר בנושא של אורך הצינור ומשמעות ההתקנה. כמובן שהמתקין לא הוציא לי חשבונית על ההתקנה ואפילו לא קיבלתי חשבונית על רכישת המזגן שהמתקין היה אמור להביא איתו מהחנות. אך לטענתו הייתה תקלה עם המדפסת.
ברצוני לציין כי לאחר ההתקנה חדר האמבטיה שלי נראה כמו מחסן עם צינור מעל הראש שכל אחד יכול לבצע עליו תרגילי "מתח".
התקנה ממש לקוייה
כספי סוג הנזק :
תיקון ההתקנה או ביצוע הנמכת תיקרה וחיפוי גבס פתרון נדרש :

עולם המזגנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה