פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לפניות בצורה חמורה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מחשב מ"זד מערכות מחשב" דרך וואלה שופס בתאריך 8/7/2006.
בהזמנה צויין שמדובר ב-14 ימי עסקים ואחרי שיחת טלפון אליהם עודכנתי כי 14 ימי עסקים הכוונה גם לשבוע נוסף אחרי ימי העסקים (נגיד שזה מקובל). אם באמת זה ככה אז המחשב הגיע בזמן. עכשיו מתחילות הבעיות(שוב בהנחה שעוד שבוע זה מקובל). בקבלה של המוצר היה רשום שהלוח אם הוא של grant county בעוד אני שדרגתי ל-intel945 שלאחר בירור איתם אמרו לי שזה intel sorento,ולא רק זה אלא שהמחיר של השדרוג היה כלול בקבלה. לא הסתפקתי בקבלה עצמה ובדקתי את הדיסק של הלוח אם שקיבלתי שעליו היה רשום foxconn ובו יש צ'יפסט של Intel 945 אבל בפירוש הזמנתי לוח אם של intel שזה לא אותו דבר(ובדקתי את זה!) חוץ מזה שדרגתי את הכרטיס מסך ל-ati rx1300 t.c 512mb משמע שהכרטיס מגיע ל512 במקסימום בעוד שמה שקיבלתי היה דיסק של ati rx1300 אבל היה רשום 128 ולא צוינה שום אפשרות להגיע ל-512 וכן בחיפוש באתר הבית של ati לא מצאתי דגם כזה. בנוסף לזה המחשב מרעיש בצורה חזקה מאוד ששום מחשב שהיה לי מעולם לא הרעיש וזה לא סתם רעש אלא ממש רעש מוגזם. בקיצור,לאור כל התלונות הללו התקשרתי לשירות לקוחות של החברה ונעניתי שיחזרו אליי תוך מקסימום 48 שעות. כמובן הם לא חזרו ומאז במשך שבועיים וחצי אני מנסה לתפוס אותם וכל פעם אומרים שיחזרו ולא חוזרים, זה נראה הגיוני שכל הזמן הם בעומס???
אני מציע לאנשים לא להתעסק איתם ולנקוט באמצעים מחמירים וכמובן עדיין מחכה לתגובה!
עלבון,הזנחה סוג הנזק :
מענה מיידי! פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה