פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקת מוצר פגום< נושא התלונה:
אוליצקי שי שם/כינוי:
‏יום שני ‏07 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.8.06 הזמנתי דרך אתר וואלה-שופס מערכת מחשב מספק זד מחשבים.
בין היתר, הזמנתי שדרוג של כרטיס מסך, לכרטיס מסך בעל 256MB זכרון.
ראשית כל, המוצר לא הגיע בזמן, וההספקה בוצעה יורת משבוע לאחר המועד המקסימלי כפי שמוצהר בעמוד המכירה.
לאחר שסוף-סוף כן קיבלתי את המחשב לביתי, נדהמתי לגלות כי סופק לי כרטיס מסך בעל 128MB זכרון, כאשר הכרטיס עצמו שבור!!!!!
כל ניסיון להשיג את החנות עלו בתוהו.
הבטחות של מלקטי השיחות כי יחזרו אלי בהקדם - היו עקרים.
המחשב שהבטחתי לבני לפתיחת שנת הלימודים - עומד בפינת החדר, ואני עדיין ממתין שיחזרו אלי טלפונית.
כספי סוג הנזק :
החלפת כרטיס המסך פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר - מנהל שירות לקוח שם ותפקיד:
הכרטיס שרכש הלקוח - הוא בדיוק זה שסופק לו - כרטיס מסוג Turbo-cash
ולכן טענת הלקוח בענין זה אינה נכונה.
תגובה:
בנוגע לכרטיס השבור החברה תתאג לאיסוף המחשב למעבדותיה - ככל שלא מדובר בנזק פיזי יוחלף הכרטיס בחדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה