|
|
|
|
|
|
אי עמידה בזמנים< |
נושא התלונה: |
שבת 19 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הארד 7 |
כתובת: |
רמת החייל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי צורב במכירה קבוצתית בתאריך 19-8-06 כשזמן האספקה היה 3 ימי עסקים ועד היום לא קיבלתי את המוצר ולא יצרו קשר ולא חזרו אלי כפי שהובטח מספר פעמים,בכל פניה אליהם לא ניתן להגיע לשירות לקוחות ביכלל רק הקבלה עונים לוקחים פרטים ונעלמים,
|
כספי |
סוג הנזק : |
אספקת המוצר בהקדם או ביטול עיסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
זד מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
עמיר - מנהל שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
מחמת טעות ברישום שנערך ע"י חברת השליחויות מוען המוצר לכתובת אחרת ומכאן העיכוב שנגרם. בסופו של דבר, אותרה הטעות והלקוח קיבל את המוצר. |
תגובה: |
החברה מביעה את התנצלותה הכנה בפני הלקוח על העיכוב. |
פתרון: |
|
|
|