פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מתיקון מחשב ע"י חב' זד מערכות מחשב נושא התלונה:
יוסף סנדי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הארד 7 רמת החייל, תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
במאי 2006 רכשנו מחשב מחברתכם. המחשב בשלב זה לא עובד לא ידוע הסיבה, יצרנו קשר עם מחלקת שירות הלקוחות החל מיום שלישי 05/09/2006 בשעה 20:10 והפנינו אליכם את הבעיה והסברתי לכם שהיות ואני בעבודה מרבית מהזמן ואני לא ממונעת כך גם יש לי בעיה להביא לכם את המחשב, נציג השירות ביום שלישי אמר לי שהשרות שלכם כולל או לשלוח טכנאי אל בית הלקוח ולתקן את המחשב או איסוף המחשב מבית הלקוח אל המעבדה בחברה והשבתו לאחר תיקון אל הלקוח ללא עלות. אמרתי אין בעיה ואמרו לי כי יחזרו אלינו תוך 48 שעות. ביום רביעי התקשרנו שוב פעמיים ואמרו שיחזרו אלינו וגם ביום חמישי התקשרנו 4 פעמים ולא שבו אלינו - אני לא מבינה הפניתי לכם את הבעיה הסברתי לכם שהמחשב משמש אותי לצורכי עבודה והמצב הוא בעייתי מבחינתי אני לא מבינה מדוע טרם שבו אלי ? הנושא הוא דחוף ביקשתי גם לדבר עם המנהל הטכני / מנהל בכיר וגם הם לא חזר אלי, אני רוצה להבין, האם זה היחס שאתם נותנים ללקוח אחרי רכישה ? רק דבר אחד אני כן יכולה להבין בצורה זו שלהתייחסותכם שכל המחשבים שאתם משווקים בעלי תקלות ואתם פשוט מתנערים מטיפול ותיקון מחשב כפי שכתוב באחריות על המחשב על גבי החשבונית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המחשב במיידי ופיצוי בגין עוגמת הנפש פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר - מנהל שירות לקוח שם ותפקיד:
שירות החברה למחשב שברשות הלקוחה מתבצע במעבדות החברה בת"א. באפשרות הלקוחה לבחור האם ברצונה להגיע עם מחשבה למעבדות החברה או לחילופין, שהחברה תסייע בידה לשנע במוצר באמצעות חברת השליחויות פדקס וזאת בעלות של 59 ש"ח לכל כיוון. תגובה:
שיתוף פעולה מצד הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה