שירות לקוי ביותר!!!! פעם שניה שאני מתלוננת, בשתי נושאים שונים!!!! |
נושא התלונה: |
מרגלית יוכי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנסה כבר למעלה משבוע להגיע לשירות לקוחות מאחר וישנו פגם במחשב שקניתי ב-11/04/2006,
כמובן שהמעבדה ושירות לקוחות אף פעם לא עונים, לעומת מחלקת המכירות שעונים מייד.
שם לוקחים את שמי ומספר הטלפון (וכנראה) ישר זורקים לפח כי הם יודעים שלא יחזרו אליי בחצי שנה הקרובה!!!!
אני רוצה לקבל טלפון ממכם!!! באם לא תחזרו אליי ביומיים הקרובים אפנה למשרד ההגנה לצרכן!!!!
|
עלבון, בזבוז זמן, מרגישה מרומה ביותר!!! |
סוג הנזק : |
תרימו טלפון, תבואו תתקנו, גם המשלוח לקח לכם 4 ימי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|