פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר!!!! פעם שניה שאני מתלוננת, בשתי נושאים שונים!!!! נושא התלונה:
מרגלית יוכי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנסה כבר למעלה משבוע להגיע לשירות לקוחות מאחר וישנו פגם במחשב שקניתי ב-11/04/2006,
כמובן שהמעבדה ושירות לקוחות אף פעם לא עונים, לעומת מחלקת המכירות שעונים מייד.
שם לוקחים את שמי ומספר הטלפון (וכנראה) ישר זורקים לפח כי הם יודעים שלא יחזרו אליי בחצי שנה הקרובה!!!!
אני רוצה לקבל טלפון ממכם!!! באם לא תחזרו אליי ביומיים הקרובים אפנה למשרד ההגנה לצרכן!!!!
עלבון, בזבוז זמן, מרגישה מרומה ביותר!!! סוג הנזק :
תרימו טלפון, תבואו תתקנו, גם המשלוח לקח לכם 4 ימי פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר - מנהל שירות לקוח שם ותפקיד:
כל נסיונות החברה ליצור קשר עם הלקוחה לא צלחו (לרבות הודעה למייל המצוין בפניה אליכם) תגובה:
הגעה עם המחשב למעבדות החברה לצורך בדיקה ותיקון במידת הצורך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה