פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת המוצר וחוסר שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-27 לספטמבר רכשתי מערכת מחשב מחברת זד מערכות מחשבים דרך אתר וואלה שופס. המחשב אמור היה להיות מסופק לאחר 14 ימי עסקים. לאחר 16 ימי עסקים מאחר ועדיין לא קבלתי את המחשב ניסיתי ליצור קשר עם חברת זד ללא הצלחה. גם לאחר 3 ימים נוספים של נסיונות התקשרות למוקדי שירות הלקוחות והמכירות באמצעות פקסים, טלפונים ואי-מיילים לא עלה בידי להשיג את חברת זד החמקנית. לאחר מכן הובטח לי על ידי וואלה שופס כי נציג מחברת זד יחזור אלי תוך "יום או יומיים". כמובן שגם הבטחה זו לא מומשה וגם תזכורות חוזרות ונשנות לוואלה שופס שלושה ימים מאוחר יותר לא הועילו. אי לכך העברתי בקשה מסודרת בפקס לשתי החברות לביטול העסקה. רק לאחר פניות מרובות לחברת וואלה שופס קבלתי אישור על כך שהפקס התקבל והנושא בטיפול. כיום חודש ושבוע לאחר ביצוע העסקה לא קבלתי כל פניה או התייחסות מחברת זד, לא קבלתי הסבר לגבי אי אספקת המוצר וחוסר היכולת של החברה לתת שירות. לא קבלתי החזר כספי או כל אישור על כך שהעסקה אכן בוטלה.
בזבוז משווע של זמן, הוצאות התקשרות ועצבים מיותרים סוג הנזק :
התייחסות כלשהי של חברת זד(ולו רק על מנת לדעת שקיימ פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר שקד - מנהל מערך ש שם ותפקיד:
בעקבות הודעת הלקוח ההזמנה הועברה לביטול. תגובה:
ביטול העסקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה