פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות עלוב ביותר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב הארד 7 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/7/06 רכשתי מחשב בחנות זד מחשבים דרך האתר וואלה שוופס.
מייד לאחר הרכישה שמתי לב לפרט קטן שלא ראיתי - בכותרת היה כתוב בצורה גדולה ובולטת באותיות קידוש לבנה - 2MB cache למעבד, ובאותיות טל ומטר, למטה, שלא שמים לב, 1MB cache, בפנייה לאתר הבנתי כי המעבד הוא 1MB, ואני לא אקבל את המעבד שרשום היה בכותרת, מבחינתי זהו לא הבדל כל-כך משמעותי, עוקץ קטנטן, ולא בגללו פניתי לאתר, הוספתי סכום מסויים, ושידרגתי למעבד טוב יותר.
במזל טוב המחשב הגיע תאריך 23/7/06, אך הגיע לא תקין! בנוסף לכך שהמחשב הגיע לא תקין, המחשב הגיע לא עם אותם חלקים שהזמנתי,
1. הצורב DVD שהזמנתי היה אמור להגיע מתוצרת NEC/SAMSUNG, לצערי הגיע אלי צורב DVD מפירמה שבחיים לא שמעתי ממנה - LITEON. (בנוסף הגיע גם לא תקין)
2. הזמנתי דיסק קשיח מתוצרת MAXTOR / WD, קיבלתי דיסק קשיח מתוצרת Hitachi.
3. הזמנתי זיכרון 1024 עם 667Mhz וקיבלתי זיכרון עם 533Mhz.
לזכותם, יש לציין שדי מהר אספו ממני את המחשב, כבר בתאריך 30/7/06, מאז אני מחכה עד היום למחשב ולא מקבל אותו. עשרות טלפונים לחברה עשיתי, תמיד הבטיחו שיחזרו אלי ומעולם לא חזרו.
שכבר נמאס לי 29/10/06, הודעתי להם על ביטול ההזמנה, שוב הבטיחו לי שיחזרו אלי לביטול ההזמנה ולא חזרו.
בזבזתי המון המון זמן, ואפילו גם הרבה כסף על השיחות וכל העוגמת נפש הזאת.
היום, תאריך 2/11/06 הרמתי טלפון לראשונה לוואלה שוופס, הבטיחו לי שיטפלו בי מיידית בפנייה שלי - לביטול ההזמנה, ובאמת אין לי טענות נגד וואלה, אחרי חצי שעה אני מקבל טלפון מחברת זד שאפשר לבטל את ההזמנה, אני צריך לנסוע עד החנות בתל-אביב להחזיר להם את הרמקולים, מקלדת, עכבר, ודרייברים, בעת כתיבת התלונה ביררתי אם יש אפשרות אחרת (או שהם יגיע לכאן או שאני אשלם על המקלדת עכבר ורמקולים, נתנו לי אפשרות לשלם על המקלדת 250 ש"ח, שזה סכום אסטרונומי למקלדת שנראית של 20 ש"ח (contact), (הרי ממתי במפרט שקונים מחשב דרך האינטרנט בלי שמצויין במפרט דגם מקלדת מקבלים מקלדת בשוויי 250?) יש לציין שקשה לי מאוד להגיע לתל-אביב, אני משרת כיום כשוטר חובה במג"ב. ואין טעם שאני אגיע לשם, הרי אני ביזבזתי מספיק זמן על מחשב שהיה צריך להגיע תוך 14 יום. זו לא אשמתי שקיבלתי מהם מחשב מקולקל, וזה כנראה גם לא אשמתי שאני מחכה לו ארבעה חודשים בקוצר רוח.
בקיצור, זה פיצוי מאוד הולם לעוגמת הנפש מהם.
גם בחשבון הפלאפון שלי, מרגישים את זמן ההמתנה של השירות לקוחות, ואחרי זמן ההמתנה יש פקידה שהתפקיד שלה הוא לשאול את השם והטלפון להבטיח שיחזרו ולטרוק את הטלפון, ככה לפחות 80 פעם במשך הארבעה חודשים.
אף פעם לא חזרו אלי!!!
לא חשבתי שקנייה באתר שעד עכשיו חשבתי שהוא מאוד מכובד, ושומר על השם שלו מוכר מחשבים מחנות לא אמינה ביותר.
ביצעתי עד היום כ20 קניות דרך הרשת (לפעמים גם בסכומים גבוהים יותר) ודרך אתרים הרבה פחות מוכרים מוואלה, ותמיד יצאתי מרוצה.
לא ידעתי שקונים מחשב באתר וואלה, נופלים בידיהם של חבורת נוכלים.

זהו הניסיון האחרון שלי, במידה ואני לא אקבל את כל ה1937 ש"ח ששילמתי במלואם עד 1/12/06 אגיש תביעה.
עוגמת נפש, כספי, סוג הנזק :
לבטל את ההזמנה, לקבל את כל הכסף בחזרה 1937 ש"ח ופי פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר שקד - מנהל מערך ש שם ותפקיד:
כפי שציין הלקוח עצמו, ברוב הגינותו, מרגע שהעלה הלקוח טענת אי-התאמה פעלה החברה מייד לאיסוף המחשב ולתיקון הטעות. עם תיקון הטעות במעבדות החברה נשלח המחשב בחזרה ללקוח אלא שבדיעבד, לאחר חזרת המחשב לחברה הסתבר, כי הלקוח שהה בחופשה ולכן המשלוח הוחזר לחברה. בהמשך סירב הלקוח ללם על עלות השילוח הנוסף וביקש לבטל את ההזמנה. תגובה:
ההזמנה הועברה להנה"ח של החברה לצורך ביטול העסקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה