פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוד לא קיבלנו את המוצר ואין עם מי לדבר!!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/10 ביצענו הזמנה דרך אתר וואלה שופס למחשב מסוג Intel 2.4G 80G S.ATAII CDRW.

חיוב ההזמנה בוצע בכרטיס האשראי ב 15/10, בתשלום אחד.

על פי ההתחייבות באתר, המחשב היה אמור להגיע אלינו תוך 14 ימי עסקים.

המחשב הינו מתנה לקרוב משפחה, ומכיוון שהיה חשוב לנו שהוא יגיע בזמן, התקשרנו למשרדי זד, שהבטיחו שאין בעיה, המחשב יגיע בזמן ואף קודם.



בתאריך 22/10 התקשרו אלי מזד, על מנת לוודא שאנו עדיין מעוניינים בהזמנה, והבטיחו לספק תוך שבוע את המחשב (כלומר עד ה 29/10).



היום – 8/11 – המחשב עדיין לא הגיע.

במהלך השבועיים האחרונים התקשרנו מספר פעמים לבדוק את מצב ההזמנה מול זד ומול וואלה שופס. בכל המקרים הבטיחו שיחזרו אלינו – אך עדיין לא חזרו.



ברצוני לציין כי אנו נוהגים לבצע הזמנות באינטרנט, והשירות שלכם הפתיע אותנו לרעה מכמה סיבות:

א. איחרתם באספקת המוצר בזמן שהתחייבתם אליו

ב. לא טרחתם להודיע לנו על איחור או בעיה כלשהי

ג. לא חזרתם להודעות שהשארנו לכם



בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר שקד - מנהל מערך ש שם ותפקיד:
מסיבות שאינן תלויות בחברה (כי אם בספקיה) חל עיכוב בהזמנה. הוצע ללקוח לשדרג ההזמנה במחיר עלות ברם הוא סירב ובחר להודיע על ביטול ההזמנה. תגובה:
החברה מביעה התנצלותה הכנה על העיכוב שנגרם אף שכאמור לא היה תלוי בה ומביעה הבנתה להודעת הלקוח בדבר ביטול העסקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה