|
|
|
|
|
|
ממשיכים לחייב למרות הביטול |
נושא התלונה: |
עובדיה יונתן |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב לפני כחודשיים וביטלתי את ההזמנה כעבור יומיים. למרות הביטול חברת זד מערכות מחשב חייבה אותי בחודש שעבר בתשלום הראשון מתוך 6 על סך 500 ש"ח. התקשרתי אליהם אינספור פעמים ולאחר הרבה התחמקויות והתפתלויות הם הבטיחו לי שיבטלו את החיובים ויזכו על אותם 500 ש"ח. לא עשו כלום, הבטיחו עוד לפחות 3 פעמים שהעניין יסודר עוד באותו יום והחודש לא רק שלא זוכיתי על ה500 הראשונים, חייבו אותי על עוד 500!!!
|
עוגמת נפש, בזבוז זמן, רמאות |
סוג הנזק : |
שיחזירו את הכסף שהם גנבו ממני! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
זד מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
עמיר שקד - מנהל מערך ש |
שם ותפקיד: |
אכן, ההזמנה בוטלה. |
תגובה: |
ההזמנה הועברה להנה"ח לצורך טיפול בלקוח. החברה מתנצלת על העיכוב. |
פתרון: |
|
|
|