פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות למחשב באחריות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הארד 7 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי מחשב שניקנה עמזד לפני קצת יותר מחצי שנה, המחשב עדיין באחריות, לפני כ 10 ימים הכונן הקשיח הפסיק לעבוד, מאז אני מנסה להתקשר לזד כל יום כמה שעות, לוקחים מספר ולא חוזרים, בסוף היום הצלחתי לדבר שם עם מישהו שאמר שאני צריך לבוא לתל אביב למעבדה ולמסור את המחשב (או את ההר דיסק) ולחזור כעבור זמן מה לקחת אותו מתיקון הבעיה הקטנה היא שאני גר במעלות בצפון, הר דיסק עולה 200-300 ש"ח נסיעה הלוך חזוק עולה 200 ש"ח ובכדי לאסוף את המוצר עוד 200 ש"ח, זה פשוט לא הגיוני שאני צריך להוציא מכיסי שעות המתנה בטלפון, נסיעות מטורפות למרכז (אני מצטער לא כולם משם) וכל זה בשביל חלק שעולה 200-300 ש"ח.

ובינתיים אני בלי מחשב

אוהד
כספי סוג הנזק :
מציאת פיטרון להחלפת הכונן הקשיח במהירות ופיצוי על פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר שקד - מנהל מערך ש שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח והבהרנו לו כי מעבדות השירות של החברה נמצאות בת"א. כן הובהר לו כי אין הוא מחויב להגיע בעצמו למעבדה עם הכונן והא רשאי לשלוח כל נציג מטעמו שמזדמן לת"א - והלקוח התרצה. תגובה:
סוכם כי הלקוח או מי מטעמו יגיעו עם המוצר ויוחלף להם בו במקום לחדש, ככל שהמוצר אכן תקול. חברת זד מערכות ידועה במתן תמיכה ואחריות לאורך שנים גם לאחר הרכישה בכלל - וכך גם במקרה זה בפרט! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה