פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד תנאי עסקה ומתן יחס מזלזל כלפי לקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הארד 7 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
הסיפור שלי מתחיל בתאריך 23.09.06 כאשר החלטתי לקנות מחשב.
נכנסתי לאינטרנט לאתר וואלה שופס וחיפשתי מחשב ממוצע .
לאחר מספר דקות הבחנתי במכרז שעומד להסתיים , נתתי הצעה ולהפתעתי הגמורה גם זכיתי .
לאחר הזכייה קראתי באותיות הקטנות ( ככל הנראה לאכזבת בית העסק )
כי האספקה תתבצע תוך 7 ימי עבודה .
המתנתי בסבלנות 7 ימי עבודה ודבר לא קרה , יצרתי קשר עם בית העסק זד ( ZED ) מחשבים ונאמר לי כי הם חייבו את כרטיס האשראי שלי רק אתמול ( 6 ימים לאחר הזכייה ) והאספקה היא 7 ימי עבודה מיום החיוב ( מוזר , אך זה עוד לא הכל )
החלטתי להמתין הרי לכל אחד מותר לטעות המתנתי יום , יומיים , שלושה ודבר לא קרה , לא מחשב ולא נעליים ניסיתי ליצור קשר עם זד ( ZED ) מחשבים אך מענה לא היה .
לבסוף כאשר הבנתי את מצבי "ישבתי" על הטלפון יום שלם והנה הצלחתי לתפוס את נציג בית העסק ( אדיר )
אדיר לא היה סבלני , שידר חוסר אכפתיות , קרירות , יהירות והגרוע מכל הבחור לא מבין מהו שירות !!!!
במהלך השיחה עמדתי על כך שאני רוצה לבטל את העסקה בטענה שהמוצר לא סופק לי כמתחייב במכרז , אדיר מצידו טען שביטול יעלה לי 100 ₪ או 5% כפי שקובע החוק .
לבסוף אדיר "נשבר" וביטל את העסקה ללא חיוב .
בתאריך 16.10.06 יצר עימי קשר נציג שרות לקוחות של וואלה שופס וטען כי החברה מתנצלת על העיכוב ושאל אם אני מעוניין עדיין במחשב היות ויש כוונה לפצות אותי בצורב די.וי.די , השבתי שאני מעוניין במחשב אך במידה והמחשב יהיה בביתי תוך יומיים עד שלושה וכך סוכם .
המתנתי בסבלנות, עברו 7 ימי עבודה ודבר לא קרה , ניסיתי ליצור קשר עם בית העסק זד ( ZED ) מחשבים אך ללא הצלחה .
כאשר כבר הצלחתי לדבר עם משהו בחברה זו הייתה מזכירה שכל פעם מחדש הבטיחה שנציג מטעם החברה יחזור אלי ( דבר שלא קרה ).
עברו 7 ימים , 10 ימים , 12 יום ונחשו , נכון לא מחשב ולא נעלים.
בכל אותם ימים אני מנסה לקבל מענה מטעם נציג זד ( ZED ) מחשבים אך ללא הצלחה.
בתאריך 1.11.06 יצרתי קשר עם וואלה שופס , שם דברתי עם אחד הנציגים ובקשתי לבטל את העסקה לאלתר והוא בתשישות מה השיב לי תשובות לא ברורות .
בתאריך 5.11.06 ( 19 יום לאחר רכישת המחשב בפעם השנייה ) הופיע שליח עם המחשב בביתי , אבל אני כבר לא הייתי מעוניין בו
( מפחיד לחשוב איזה שרות אקבל במידה ותהיה תקלה במחשב )
שוב יצרתי קשר עם וואלה שוחחתי עם קרן ויעל והן הבטיחו לטפל בבעיה , נציגות וואלה נתנו לי יחס , שירות וניסו לעזור לי ככל שיכלו ( ציינו שמדובר בעסק בעייתי עם תלונות רבות ) .
בתאריך 12.11.06 ( חודש לאחר הרכישה ) חשבתי שהגיע הסבל לקיצו , בשעה 17:00 התקשר אלי נציג של זד ( ZED ) מחשבים
ואמר שיבואו לאסוף את המחשב והוסיף בחוצפה שלא אבצע לעולם קנייה נוספת בזד ( ZED ) מחשבים ( זוהי תודעת שירות !!! )
בתאריך 13.11.06 יצר עימי קשר שוב נציג החברה וביקש לתאם איסוף של המחשב בין השעות 10:00 - 13:00 , אני השבתי לו כי אני עובד ואין לי אפשרות בשעות אלו והוא בחוצפתו אמר " טוב אז המחשב ישאר אצלך " והוסיף " נראה מתי נזכה אותך , אנחנו לא צריכים לקוחות כמוך "
נכון לכתיבת פנייה זו אנני יודע מה יעלה בגורל כספי ששולם בעבור מוצר שאנני מעוניין בו ובית עסק שאנני מעוניין לקשור עצמי אליו

עלבון , כספי , תודעת שירות ירודה סוג הנזק :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר שקד - מנהל מערך ש שם ותפקיד:
החברה מצרה על-כך שהלקוח מציג תמונה עובדתית לא נכונה ולא מדוייקת.
עם קבלת הודעת ביטול העסקה יצר נציג החברה קשר עם הלקוח אולם לתיאום איסוף (באמצעות חברת השליחויות פדקס - איסוף שמתבצע כל יום עד השעה 13:00) והלקוח מסרב לשתף פעולה ולאפשר את איסוף המוצר. ללקוח הומע להעביר שם ומקום לאיסוף מכל גורם האמון עליו אבל גם לכך הוא מסרב. גם כאשר יצרו עימו נצגיג החברה קשר בנסיון נוסף לתאם איתו האיסוף - ניתק להם את הטלפון!!!
תגובה:
שיתוף פעולה מצד הלקוח. יוזכר, כי במידה והלקוח לא מאפשר איסוף באופן שהמוצר יגיע חזר לחברה מיום שקיבל אותו (חוק הגנת הצרכן) לא תהיה חובה לבטל העסקה לאחר 14 ימים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה