אי כיבוד תנאי עסקה ומתן יחס מזלזל כלפי לקוח |
נושא התלונה: |
יום שני 16 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הארד 7 ת"א |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הסיפור שלי מתחיל בתאריך 23.09.06 כאשר החלטתי לקנות מחשב.
נכנסתי לאינטרנט לאתר וואלה שופס וחיפשתי מחשב ממוצע .
לאחר מספר דקות הבחנתי במכרז שעומד להסתיים , נתתי הצעה ולהפתעתי הגמורה גם זכיתי .
לאחר הזכייה קראתי באותיות הקטנות ( ככל הנראה לאכזבת בית העסק )
כי האספקה תתבצע תוך 7 ימי עבודה .
המתנתי בסבלנות 7 ימי עבודה ודבר לא קרה , יצרתי קשר עם בית העסק זד ( ZED ) מחשבים ונאמר לי כי הם חייבו את כרטיס האשראי שלי רק אתמול ( 6 ימים לאחר הזכייה ) והאספקה היא 7 ימי עבודה מיום החיוב ( מוזר , אך זה עוד לא הכל )
החלטתי להמתין הרי לכל אחד מותר לטעות המתנתי יום , יומיים , שלושה ודבר לא קרה , לא מחשב ולא נעליים ניסיתי ליצור קשר עם זד ( ZED ) מחשבים אך מענה לא היה .
לבסוף כאשר הבנתי את מצבי "ישבתי" על הטלפון יום שלם והנה הצלחתי לתפוס את נציג בית העסק ( אדיר )
אדיר לא היה סבלני , שידר חוסר אכפתיות , קרירות , יהירות והגרוע מכל הבחור לא מבין מהו שירות !!!!
במהלך השיחה עמדתי על כך שאני רוצה לבטל את העסקה בטענה שהמוצר לא סופק לי כמתחייב במכרז , אדיר מצידו טען שביטול יעלה לי 100 ₪ או 5% כפי שקובע החוק .
לבסוף אדיר "נשבר" וביטל את העסקה ללא חיוב .
בתאריך 16.10.06 יצר עימי קשר נציג שרות לקוחות של וואלה שופס וטען כי החברה מתנצלת על העיכוב ושאל אם אני מעוניין עדיין במחשב היות ויש כוונה לפצות אותי בצורב די.וי.די , השבתי שאני מעוניין במחשב אך במידה והמחשב יהיה בביתי תוך יומיים עד שלושה וכך סוכם .
המתנתי בסבלנות, עברו 7 ימי עבודה ודבר לא קרה , ניסיתי ליצור קשר עם בית העסק זד ( ZED ) מחשבים אך ללא הצלחה .
כאשר כבר הצלחתי לדבר עם משהו בחברה זו הייתה מזכירה שכל פעם מחדש הבטיחה שנציג מטעם החברה יחזור אלי ( דבר שלא קרה ).
עברו 7 ימים , 10 ימים , 12 יום ונחשו , נכון לא מחשב ולא נעלים.
בכל אותם ימים אני מנסה לקבל מענה מטעם נציג זד ( ZED ) מחשבים אך ללא הצלחה.
בתאריך 1.11.06 יצרתי קשר עם וואלה שופס , שם דברתי עם אחד הנציגים ובקשתי לבטל את העסקה לאלתר והוא בתשישות מה השיב לי תשובות לא ברורות .
בתאריך 5.11.06 ( 19 יום לאחר רכישת המחשב בפעם השנייה ) הופיע שליח עם המחשב בביתי , אבל אני כבר לא הייתי מעוניין בו
( מפחיד לחשוב איזה שרות אקבל במידה ותהיה תקלה במחשב )
שוב יצרתי קשר עם וואלה שוחחתי עם קרן ויעל והן הבטיחו לטפל בבעיה , נציגות וואלה נתנו לי יחס , שירות וניסו לעזור לי ככל שיכלו ( ציינו שמדובר בעסק בעייתי עם תלונות רבות ) .
בתאריך 12.11.06 ( חודש לאחר הרכישה ) חשבתי שהגיע הסבל לקיצו , בשעה 17:00 התקשר אלי נציג של זד ( ZED ) מחשבים
ואמר שיבואו לאסוף את המחשב והוסיף בחוצפה שלא אבצע לעולם קנייה נוספת בזד ( ZED ) מחשבים ( זוהי תודעת שירות !!! )
בתאריך 13.11.06 יצר עימי קשר שוב נציג החברה וביקש לתאם איסוף של המחשב בין השעות 10:00 - 13:00 , אני השבתי לו כי אני עובד ואין לי אפשרות בשעות אלו והוא בחוצפתו אמר " טוב אז המחשב ישאר אצלך " והוסיף " נראה מתי נזכה אותך , אנחנו לא צריכים לקוחות כמוך "
נכון לכתיבת פנייה זו אנני יודע מה יעלה בגורל כספי ששולם בעבור מוצר שאנני מעוניין בו ובית עסק שאנני מעוניין לקשור עצמי אליו
|
עלבון , כספי , תודעת שירות ירודה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|