פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזל כספי !! נושא התלונה:
לאסטםסטםסט םאהםטפט שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/8/06 הזמנתי דרך אתר וואלה!שופס באינטרנט מחשב מחברת זד מערכות מחשב.

החברה התחייבה לספק את המחשב תוך 7 ימי עסקים.

יום אחרי ההזמנה התקשרתי לחברה כדי לבצע שדרוג, נאמר לי להשאיר שם ומספר טלפון, ונציג שלהם יחזור אלי.

מאותו יום ועד 31/8/06 התקשרתי מספר פעמים, השארתי פרטים ואף נציג לא חזר אלי.
ביום 31/8/06 שלחתי פקס ביטול עסקה(מצורף).

ב-15/9/06הופתעתי לראות שיש חיוב של זד מערכות, ושוב התחיל מרדף הטלפונים(עשרות פניות).
ב-28/9/06 סוף סוף ענה לי נציג של זד בשם עדי ואמר לי שהוא רואה ביטול וכנראה לא הספיקו להעביר אותו לחברת האשראי, ובחודש הבא אני אראה ביטול וגם זיכוי של מה שחייבו אותי.

כמובן שבחודש הבא ובזה שאחריו לא היה שום ביטול והחיובים ממשיכים, וכמובן שכל הנסיונות שלי ליצור קשר עם נציג מזד מערכות מחשב עלו בתוהו(ושוב-עשרות טלפונים).

אני ממש לא מתפלאה על כמות התלונות, הפליאה היא שיש תגובות מנציג השירות.
כדי שתוכלו לאמת את הפרטים הזמנה מס' 962091מתאריך 15-8-06
וביטול בפקס מס 03-6489283 מתאריך 31-8-06
כספי סוג הנזק :
הפסקת הגזל והשבת הגניבה פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר שקד - מנהל מערך ש שם ותפקיד:
הלקוח חוייב עוד בטרם הספיק לשלוח את הודעת הביטול לחברה.

בכל הכבוד הלקוח נוהג שלא בכבוד ומכפיש את שמה הטוב של החברה. כמובטח הלקוח זוכה והוא יוכל לראות הזיכוי בחשבון האשראי שלו בעוד מספר ימים (עדכון שזמן העלאתו תלוי בחברת האשראי של הלקוח).

חברת זד מערכות מחשב הינה חברה הוגנת המכבדת את לקוחותיה והתחייבויותיה.
תגובה:
סבלנות - חבל שהלקוח נוהג בחברה בחוסר כבוד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה