פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה , אי מתן שירות , אי החזרת כסף לאחר ביטול נושא התלונה:
הירש רונן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני רונן הירש זכיתי במכרז באתר וואלה שופס במחשב שאותו מוכרת חברת זד בתאריך 11.10.06 במחיר של 1032 ש"ח. כפי שצויין באתר זמן האספקה אמור היה להיות עד 14 יום מיום אשור העיסקה בחברת האשראי !
יומיים לאחר הזכיה התקשר אליי בחור והציע לי לשדרג את המחשב - אני לא הייתי מעוניין.
לאחר כמה ימים נוספים שיניתי את דעתי והתקשרתי לחברת זד ע"מ לבצע את השידרוג.
נאמר לי שהעניין יטופל, ובאמת ראיתי חיוב נוסף של 179 ש"ח.
לאחר כ - 10 ימים התקשרתי שוב לוודא שאקבל את המחשב בזמן ונאמר לי שאין שום בעיה המחשב יגיע כמובטח.
כאשר הגיע מועד האספקה הצפוי ולא קיבלתי את המחשב ( ופה מתחילה מסכת של אין ספור טלפונים , פקסים , אי מיילים ), התקשרתי לברר מה קורה , לקחו ממני פרטים ואמרו שיחזרו אליי.
במקביל התקשרתי גם אין ספור פעמים לוואלה שופס , שאחראית מבחנתי לעניין בדיוק כמו זד, אך ללא הועיל.
עד שהתקשר אליי " מר אלון מחברת זד " והתנצל אין ספור פעמים וסיפר מליון ואחד סיפורים. אלון שהוא דרך אגב מנהל שרות הלקוחות - לפחות כך הציג את עצמו - הבטיח שתוך יומיים המחשב אצלי ואף שכנע אותי לשדרג שוב למעבד טוב יותר תמורת 90 ש"ח בלבד כאות לפיצוי על העיכוב ואני ברוב תמימותי הסכמתי.
מאותו יום לא דובים ולא יער אין כל ואין עונה , חוץ מטלפניות נחמדות שסופגות את צעקותיי !
בתאריך 12.11.06 החלטתי לבטל את העיסקה ושלחתי פקס לחברת זד ולחברת וואלה שופס בו אני מודיע על הביטול ומבקש את כספי ע"ס 1302 ש"ח חזרה !
לאחר מכן התקשרתי לוודא שהפקס התקבל בשני המקומות , בוואלה שופס אמרו שכן ושהם מטפלים בזה ואף אמרו שקיבלו תשובה מזד שהעניין בטיפול ושאני אמתין!
עד עתה לא קיבלתי את כספי חזרה ואני ממשיך להתקשר כמעט בכל יום אך כרגיל אין תשובה !
אני חייב לומר שאני לקוח ותיק של וואלה שופס ואף פעם לא ניתקלתי בכזה יחס מזלזל , שרות כל כך גרוע ויחס מעליב!
ולתשומת ליבם של כל הגולשים - הזהרו מחברת זד מערכות מחשבים !!!!!!
כספי סוג הנזק :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר שקד - מנהל שירות שם ותפקיד:
הלקוח זוכה זה מכבר במרבית סכום העסקה. ללקוח היה חויב נפרד עקב שדרוג שביצע בהזמנה. תגובה:
הלקוח יזוכה גם בגין היתרה בסך של 90 ש"ח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה