|
|
|
|
|
|
קניית מחשב |
נושא התלונה: |
יום חמישי 30 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קיבלתי את המחשב שהזמנתי דרכיכם מ"זד מחשבים", לאחר המתנה של כמעט חודש מסוף מועד השליחה ולאחר שכבר הורידו לי את התשלום הראשון מהאשראי. לא ברור לי אם העכבר והמקלדת הגיעו כפיצוי על האיחור או שמא הם היו כלולים במחיר אבל בכל מקרה המקלדת כבר לא מתפקדת. אז אם שילמתי עליה או לא, הייתי רוצה לידע אתכם על שאיני מרוצה בכלל מ"זד מחשבים" ועל שלא קיבלתי את מלוא תמורת כספי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לא לקנות אצלם! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
זד מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
עמיר שקד - מנהל מערך ש |
שם ותפקיד: |
הלקוח צודק! אין זה משנה באם שולמה תמורה בגין המקלדת אם לאו - המקלדת צריכה לעבוד. במקרה של תקלה אך טבעי שהלקוח צריך לפנות וליידע את החברה דבר שמשום מה לא עשה הלקוח (המוצר תחת אחריות).
|
תגובה: |
החברה תיזום פניה ללקוח על מנת להביא לידיעתו האמור לעיל ומציאת פתרון לתקלה. |
פתרון: |
|
|
|