פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נוכלות נושא התלונה:
דג'בנון שרון שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' הארד כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/11 הגעתי למשרדי "זד מחשבים" לתיקון מחשב שנקנה שם לפני שנתיים. ספק הכוח נשרף והיה צורך להחליפו. הספק הוחלף ועוד באותו היום קיבלתי טלפון לבוא ולקחת המחשב. עלות התיקון הינה 120 ש"ח. עבר שבוע, ואותו ספק כוח שהוחלף על-ידם התפוצץ (פשוטו כמשמעו). נגשתי למשרדי זד בפעם השנייה, וגם הפעם, הוחלף הספק לאחר. חלפו עברו שבועיים נוספים וראו זה פלא: גם הפעם התפוצץ הספק בקול שאון. הפעם ניגשתי ל-"זד" ונאמר לי כי לא יתכן שספק כוח נשרף בתדירות כזו גבוהה. ושהם מעוניינים לבדוק זאת לעומק.

עברו יומיים. ב-4/1/2008 ניגשתי לחנות (מאחר ואין אפשרות ליצור קשר עימם טלפונית) וביקשתי לברר את סטטוס התיקון. פקיד הקבלה למעבדה, ניסים, הזעיף פנים ואמר ש"לפנים משורת הדין" הוא מכניס המחשב לבדיקה. כעבור מספר דקות הפקיד יצא וטען כי מדובר בתקלה בלוח-האם רכיב יקר פי כמה. פיקפקתי ב"אנליזה" המהירה שנערכה מאחר והסימפטומים הראו כי הספק הוא זה שפגום (המחשב פשוט לא נדלק) וביקשתי לראות איך הם הגיעו למסקנה - פעולה פשוטה הדורשת חיבור ספק כוח תקין למחשב. פקיד הקבלה סירב, כעס בתואנות שונות שאני לא בוטח בהם. ביקשתי את המחשב חזרה, טענתי שאני לא בוטח בהם ורוצה לתקן את המחשב במקום אחר, ואז התבשרתי כי אם אתחרט אצטרך לשלם 100 ש"ח בדיקה בשנית. כשהמחשב ניתן לי הפקיד טען כי אפילו אם לוח האם באחריות, אצטרך לשלם על התיקון במקום אחר כאילו אין לו אחריות. כששמעתי זאת, בחוסר אונים, החזרתי לו את המחשב שיתקן. ואז, ברוב חוצפתו, הפקיד קיים דבריו ודרש ממני 100 ש"ח.סירבתי, לקחתי את המחשב מהמקום והלכתי, לא לפני שהצהרתי שאתלונן עליהם, והפקיד הציע לי מונית למועצה לצרכנות.

מיד לאחר שעזבתי, ביקרתי בחנות אחרת, שבדקו את המחשב ולאחר דקה-שתיים אמרו שמדובר בספק כוח שרוף. החליפו לי במקום את ספק הכוח, אמרו לי שהם מכירים את הספק ש-"זד" מכרו לי, שהוא פגום ושהם עצמם החזירו את כל הספקים שהזמינו מסוג זה ליבואן. זאת ועוד - טכנאי המחשבים שם הסב תשומת ליבי לעובדה שנעשה נסיון לחבל בכפתור ההפעלה של המחשב שתיפקד מעולה לפני כן (נותקו שם כמה מגעים), ותיקן זאת. לא אתפלא אם "זד" עשו זאת שלא בתום לב, כדי אשתכנע שאכן מדובר בתקלה אחרת שלא תלוייה בספק.

מיותר לציין כי לוח האם ש-"זד" איבחנו כפגום הינו תקין, ונחסך לי תיקון של כמה מאות שקלים אם הייתי נופל לתרגיל המצחין של "זד מחשבים". כמו-כן ספק הכוח שהורכב לי על-ידי החנות השניה עובד עד היום ללא תקלות.

לא נותר לי להסיק אלא, ש-"זד מחשבים" מוכרים ביודעין רכיבים פגומים ובעזרתם "ממציאים" תקלות אחרות כדי לחדור לארנקי הלקוחות.
כספי סוג הנזק :
החזר הסכום ששולם על-ידי (120 ש"ח) והתנצלות. פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה