מסך לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מחשב, לאחר שתוקנה בעיית זיכרון במחשב גילינו שהמסך מפוקסל, הופננו ליבואן שלא הסכים להחליף...אחרי טרטורים רבים החליפו לנו מסך וקיבלנו חדש מפוקסל גם.
זד לא מוכנים לטפל בבעיה ומפנים אותנו ליבואן- ש"נהפוך להם שולחנות"
מבחינתם מסך מפוקסל הוא לא תקלה.
השירות איטי, לא מקצועי. זמן המתנה ארוך בטלפון, לא חוזרים להודעות ותחושה של התנערות מאחריות.
"ביקרנו" בחנות 5 פעמים לאחר הרכישה שבוצעה טלפונית (במכירות הם זריזים מאוד)
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת מסך בחדש תקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|