פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות במפרט המחשב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' הארד רמת החייל כתובת:
תיאור הבעיה:
המחשב שרכשתי דרך האינטרנט (מול איש מכירות, יניב) היה עם כרטיס מסך אינבידיה 8400 ובפועל קיבלתי איבידיה 7200!!! כשהתלוננתי טענו גם יניב וגם "מומחה גדול" יותר בשירות לקוחות ששמו עמיר שבזמן ההזמנה אכן היה רשום 7200 ואחרי יומיים מהזמנתי זה שונה ל8400, מה שהיה שקר גס ועלוב של אנשי מכירות עלובים וקטנים
.שלא נדבר על כך שלא עונים לך לטלפונים, לא חוזרים להודעות אפילו לא מהסלולרים שלהם, שברוב "אדיבותם" נתנו את מספרם.
בשלב מאוחר יותר אחרי עשרה ימים של טלפונים חזר אלי "מומחה השירות" עמיר וטען שוב שהרכטיס בהזמנה היה 7200 ולא 8400 אבל הבוס שלו אמר שתמורת 50 שקלים! שימו לב כמה עלוב, ניתן יהיה להחליף לכרטיס המסך (שהובטח במפרט באינטרנט) 8400. אחרי שפיקססתי לו את מפרט האינטרנט מיום ההזמנה הוא אמר שיפנה לבוס שוב ואולי זה יסדר משהו. מאז עברו שלשה ימים ושם דבר לא קרה.
כשאני רואה את כל עשרות התלונות שיש באתר שלכם על זד מערכות, אני שואל את עצמי איך זה לא סוגרים להם את העסק. איך לא פרסמו איזו כתבה על העסק המחורבן הזה שדופק את כולם. האמת כפרה על האלף שלש מאות שקל של המחשב! עדיף לא להתעצבן ושהכסף ישמש להם לתרופות כמו שאומרים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף לכרטיס המסך המובטח! פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה