|
|
|
|
|
|
בדיקת האמינות והשירות שניתן. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים נלקח מביתי מסך מחשב מדגם סמסונג עם תקלה- לא נדלק. המסך במסגרת אחריות.המסך חזר אלי ב-1/2/09 ברצוני לוודא: מה היתה התקלה?
בידי "טופס החלפה" מס' 5164 מבקשת לדעת אם מסגרת האחריות וסוג התקלה אמורים היו לזכות אותי במסך חדש או בתיקון בלבד, למרות שבטופס רשום להחלפה. אודה לכם על שיתוף הפעולה ומקווה לקבל שירות מהיר ואמין.
(מבקשת להישאר חסויה מול הסוכן המתווך בינינו. בתודה מראש: עופרי מרים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אמינות והוכחה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
זד מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|