פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פער בין המובטח בפרסום לבין המוצר שסופר בפועל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב הארד 7 כתובת:
תיאור הבעיה:
מהות התלונה: פער בין המובטח בפרסומים לבין המסופק בפועל, מחשב זד IBIZA EVO7 – נרכש ב-1 במרץ 2009

המחשב מוצע על-ידי זד מחשבים מרחוב הארד ברמת החייל תמורת מחיר אטרקטיבי של 1,799 ש"ח בלבד, גם במודעה בעיתונות וגם באתר האינטרנט של החברה.
קיים פער בין מה שמובטח במודעה ובאינטרנט לבין מה שמסופק בפועל, וזאת בניגוד לחוק.

המחשב מתואר כבעל לוח אם תומך במהירות 1600 מג"ה – בפועל הלוח תומך במהירות נמוכה יותר, מקסימום 1333.
באתר האינטרנט מודגש במפורש שזהו לא לוח 1333 אלא 1600, בפועל כאמור המצב שונה.
ההפרש הכספי בין לוחות משני הסוגים הוא כ-130 ₪ בממוצע, קרוב ל-10% ממחיר העיסקה.

באתר האינטרנט מופיע תיאור של "מארז מפואר" עם 3 מאווררים (במודעה בעיתון מופיעים רק 2), במציאות יש במארז רק מאוורר אחד. ספציפית במארז שקיבלתי גם לא פועלת נורת הדיסק הקשיח.

באתר האינטרנט וגם במודעה מובטחת תוכנת צריבה של נרו, בפועל לא סופקה תוכנה כזאת עם המחשב.

באתר ובמודעה מובטחת אחריות לרכיבים השונים, כולל אחריות למסך על-ידי היבואן הרשמי. למעט החשבונית, לא סופקו תעודות אחריות למסך, למעבד וללוח, ואין כל הוכחה שהם אכן יובאו על-ידי יבואנים רשמיים.
במקרה שבו תיסגר חברת זד לא תהיה אפשרות לממש את האחריות.

התעלמות מפניות:

לאחר קבלת המחשב השארתי הודעה באתר האינטרנט וכן שלחתי אליהם מכתב. לא נעניתי עד עתה.

תהליך ביצוע ההזמנה:

ביצעתי הזמנה באמצעות האינטרנט עם אופציה להעביר פרטי כרטיס אשראי בטלפון. כעבור יומיים, כאשר לא חזרו אלי לקבל פרטים, פניתי 4 פעמים במהלך יומיים למוקד הטלפוני. בכל פעם הובטח לי שישובו אלי אבל זה לא קרה. בנוסף, פניתי גם באמצעות אתר האינטרנט אבל גם זה לחינם – אף אחד לא טרח לחזור אלי.
בסופו של דבר ביצעתי את ההזמנה טלפונית, לכן ההזמנה באינטרנט ושבוע עבודה, בוזבזו לחינם.

בשוליים:
הרכבת המחשב בוצעה כמו בדוכן בשוק הכרמל: לא כל ברגי הלוח מחוברים למארז, לדיסק הקשיח הותקן בורג אחד מכל צד, לצורב DVD הותקן רק בורג אחד מתוך ארבעה, כל החיווט מונח בברדק בתוך המארז.

מספר הפקסימיליה שמופיע באתר האינטרנט של החברה ובחשבונית איננו מחובר לפקס.

בתודה,

גיל מלמד

0523112209
החלפת רכיבי המחשב לרכיבים שמובטחים בפרסומים פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה