פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מחשב לקוי שאינו מיועד לשימוש ביתי נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת החיל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 6.2.09 רכשתי מחשב נייד מדגם INTEL M730 כפי שמצוין על החשבונית קנייה מחנות "זד מערכות מחשב בע"מ" (www.zed.co.il) ברמת החיל בתל אביב בסכום 4000 ש"ח.
2. שבוע לאחר הרכישה, בעת שימוש של כמה שעות המחשב נכבה בפתאומיות תוך כדי עבודה. לא התייחסתי לתקלה והדלקתי אותו שוב.
3. לאחר כשבועיים המחשב נכבה שוב פעם, הדלקתי אותו ולאחר חצי שעה הוא נכבה שוב וכך המשכתי להדליק עד שאי אפשר היה להדליק אותו בכלל. הפכתי את המחשב והבחנתי במדבקה על גבי המחשב ועליה כתוב: המחשב הזה לא למכירה ולא לשימוש ביתי, אלא דוגמא ניסיונית לעובדי אינטל בלבד.(מצ"ב צילום המדבקה
4. ניסיתי למצוא את הדגם הזה באינטרנט ובחנויות אחרות ולתדהמתי גיליתי שמחשב כזה לא קיים!
5. נסעתי לחנות לדרוש את כספי בחזרה. בחנות הטכנאי ביקש ממני חשבונית כי לא האמין שהמחשב נקנה מאצלם כי הוא לא מכיר ואף פעם לא ראה דגם כזה ולבסוף אמר שייקחו את המחשב לתיקון, אך כסף אני לא יכולה לקבל חזרה כי המחשב היה אצלי יותר משבועיים ולצורך בקשה חריגה כזו אני צריכה לדבר עם המנכ"ל אלון פנחס שיהיה רק בשבוע הבא.
6. חזרתי לחנות כעבור שבוע, ומפני שזה היה תקופת החגים התקשרתי לוודא שהחנות תהיה פתוחה, נאמר לי שכן וכשהגעתי החנות הייתה סגורה. לציין שאני מגיעה כל פעם מירושלים, מה שמצריך היעדרות מעבודה.
7. כשהגעתי בפעם השלישית המנכ"ל, אלון פנחס, אמר שהם בדקו את המחשב והוא תקין לחלוטין ואת המחשב עצמו הם קיבלו במתנה מחברת אינטל והוציאו אותו למכירה ואת הכסף אני לא אקבל בחזרה כי עברו יותר משבועיים. אמרתי שאני מתכוונת לתבוע את החברה, אז הוצע לי לבחור כל מחשב אחר ולהשלים מחיר במידה וקיים פער.
8. בחרתי מחשב שהצריך השלמה של 200 ₪, והתבקשתי לחזור בשבוע הבא לקחת אותו.
9. כשהגעתי במועד הקבוע נאמר לי שהמחשב לא נמצא במלאי ושאני אבחר מחשב אחר ממבחר דגמים מסוים. ה"מבחר" כלל מחשבים שמחירם הוא 7000 ₪ לפחות, כשאני שילמתי 4000 ₪ , כלומר נדרשתי להוסיף עוד 3000 ₪ לפחות!
10. ביקשתי שיזמינו את המחשב שבחרתי בפעם הקודמת, אך הם אמרו שהזמנה לוקחת בין חודש לחודשיים ואם זה לא מתאים לי אני יכולה לקחת את המחשב הישן כי אין שום בעיה טכנית איתו והוא תקין. אמרתי שאני מעדיפה לחכות למחשב החדש.
11. לאחר כשבועיים התקשרו מהחנות והודיעו שהמחשב הגיע אבל אני צריכה להביא את האריזה מקורית של המחשב הישן בכדי לקבל את החדש. כמובן שאחרי יותר מארבע חודשים לא מצאתי את האריזה והחלטתי לקחת את המחשב הישן (אני סטודנטית וחייבת מחשב ללימודים).
12. אתמול הגעתי בפעם החמישית לקחת את המחשב. המדבקה שציינתי בסעיף 2 הוסרה מחלקו האחורי של המחשב.
13. בהגעתי הביתה הדלקתי אותו ולאחר חצי שעה של עבודה הוא נכבה שוב....
14. בעקבות כל זאת, פניתי לחבר טכנאי מחשבים אשר בדק את המחשב והגיע למסקנה שלא מדובר בוירוס או בעיית תוכנה אלא בעיית חומרה הנגרמת מחימום יתר של המחשב, משמע המחשב לא תקין כלל!
15. עסקה זו מהווה עבירה בוטה על סעיף 2(א) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, באשר להצגת מצג שווא לפיו המחשב מיועד לעבודה ביתית סדירה, ועל סעיף 4(א) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 באשר לחובת גילוי לגבי איכות המוצר ותכונות אחרות המפחיתות מערכו
כספי סוג הנזק :
16. לאור כל הנאמר לעיל, אני דורשת לקבל החזר כספי מלא על עסקה זו פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה