|
|
|
|
|
|
לא מצליח ליצור קשר עם החברה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 16 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רח הארד 7 רמת החייל, תל-אביב |
כתובת: |
ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלחתי מייל וגם ניסיתי במשך שלושה ימים להתקשר וכל פעם אני מקבל הודעה שכרגע יש עומס ושאני אנסה במועד מאוחר יותר.
רכשתי לפני פחות משנה מחשב (מספר הזמנה 196841) וכבר אחרי כחצי שנה (בסביבות פברואר השנה) הוא החל לעשות בעיות, ניסיתי ליצור קשר כבר אז עם החברה אך לא הצלחתי ובמקביל התגברתי בעצמי ובאופן חלקי על התקלה. שבוע שעבר המחשב שבק חיים (כנראה בעיה בכונן הקשיח, אותה בעיה ישנה...) אך אני לא מצליח ליצור קשר עם החברה.
תודה.
|
שייצרו איתי קשר... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
זד מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|