|
|
|
|
|
|
המילה אחריות היא רק על הנייר! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מחשב חדש שנקנה בחודש יולי 2009 , הלך הדיסק הקשיח ב-21 לספטמבר נמסר למעבדה ונאמר לנו שתוך כמה ימים נקבל דיסק קשיח חדש , היום כבר 14.10 ועדיין לא הגיע הדיסק, להשיג אותם בטלפון כמעט בלתי אפשרי ...לא עונים בכלל רק אחרי עשרות נסיונות מישהו ענה ואמר : מחכים לא יודע עד מתי לא יודע מתי יגיע הדיסק. שרות מתחת לכל ביקורת ואין עם מי לדבר ואנחנו כבר חודש בלי מחשב! וזה מחשב חדש! מה עושים ? מי יכול לעזור?
|
המחשב משמש לעבודות של תלמיד שלא יכל להשתמש בו. |
סוג הנזק : |
מיידית ! דיסק קשיח חדש במסגרת האחריות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
זד מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|