פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המילה אחריות היא רק על הנייר! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מחשב חדש שנקנה בחודש יולי 2009 , הלך הדיסק הקשיח ב-21 לספטמבר נמסר למעבדה ונאמר לנו שתוך כמה ימים נקבל דיסק קשיח חדש , היום כבר 14.10 ועדיין לא הגיע הדיסק, להשיג אותם בטלפון כמעט בלתי אפשרי ...לא עונים בכלל רק אחרי עשרות נסיונות מישהו ענה ואמר : מחכים לא יודע עד מתי לא יודע מתי יגיע הדיסק. שרות מתחת לכל ביקורת ואין עם מי לדבר ואנחנו כבר חודש בלי מחשב! וזה מחשב חדש! מה עושים ? מי יכול לעזור?
המחשב משמש לעבודות של תלמיד שלא יכל להשתמש בו. סוג הנזק :
מיידית ! דיסק קשיח חדש במסגרת האחריות פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה