פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב לא עמיד ולא תקין,ציוד לא תקין נושא התלונה:
אלישר דורית שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי מחשב לבן שלי.בחודש חודשיים הראשונים הממחשב היה תקין.לאחר חודשיים לערך החלו בעיות, שהצריכו תיקון במעבדה בראשון לציון בפעם הראשונה נתנו לנו כבל אחר שמפעיל את המחשב וזה לא עזר בפעם השניה נתנו לנו עוד כבל וזה לא עזר.ולבסוף הבן שלי בן 12 הצליח לתקן את הבעיה שהייתה בכלל במקלדת שקיבלנו מזד מערכות מחשב.כל פעם שלחצו על מקש במקלדת המחשב נכבה. אז יש פה כמה בעיות-
1.שירות לא מקצועי,לא יעיל ולא מתייחס ללקוח.
2.ציוד לא טוב שהרס את המחשב.

לאחר שהבן שלי פתר את הבעיה המחשב היה בסדר בערך שבועיים עד שהוא התחיל להיות איטי ולהיתקע כל משחק שבו בני שיחק ניתקע והוא לא יכל לשחק ביכלל ובעיקר בשביל זה קנינו לו את המחשב זאת אומרת שאם אין לו את המשחקים אין לא מה לחפש במחשב.התקופה היחידה שהמחשב היה בסדר הייתה בחודשיים הראשונים. אני כבר מתחרט שקניתי את המחשב!לאחר שראיתי שהמחשב פשוט דפוק לא ידעתי כבר מה לעשות אז לפני כשבוע החלטתי לשלוח להם מייל זועם.עד היום אני מחכה לתשובה!אני מצפה לפיצוי מזד מערכות מחשב על שירות לא מקצועי יחס מזלזל, בזבוז זמן,עלבון וציוד לא תקין!אנא חזרו אלי בהקדם,עדיף לאימייל
יחס מזלזל ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי או כספי או מחשב חדש! פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה