פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום מכרטיס אשראי ללא אספקת המוצר. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
לא ידוע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עבור 1.9.11
אתר תלונה,
הנדון: תלונה על "זד" מחשבים. גבייה בכרטיס אשראי ללא אספקת המוצר.
ביתי, סטודנטית הלומדת ועובדת למחייתה, רכשה מחשב דרך "זד" מחשבים.בחור בשם עמיר שקד "טיפל" בהזמנה. לפני כ-שלושה שבועות.
המחשב הראשון שהזמינה הגיע שבור, ביתי מטר ספאיה (המתגוררת בב"ש )התלוננה על כך וביקשה שיבואו לקחת את המחשב. המחשב נלקח נלקח ובמקומו הגיע אחר, שבור אף הוא!!!
מיואשת מהשירות המביש ביקשה ביתי לבטל את העיסקה. לתדהמתה הרבה, עמיר, העובד, משיב לה כל פעם בהתחמקויות,שתקבל פיצוי,ועוד ועוד... ובנתיים מחר יחוייב כרטיס האשראי שלה בסכום העסקה, כשאין בידיה שום מוצר שקיבלה. חמור ביותר!
לצערי, כשניסיתי להתקשר לחברה "זד" מחשבים , אין שם שום מענה, באף שלוחה, תמוה!! גם מענה קולי אי אפשר להשאיר, התיבה מלאה, ככה נאמר בהקלטה הקולית.
חברה מכבדת את עצמה אמורה לתת מענה טלפוני מיידי, אי אפשר להשיג אתכם! אין מענה באף שלוחה. מביש!
אני תקווה שלאחר שליחת מכתב זה, , תמצאו את הדרך המהירה ביותר להחזיר את כספה של ביתי. סטודנטית שעובדת קשה מאוד שלא על מנת לבזבז כך את כספה.


מצפה לתשובה מהירה בכל דרך,
אביבה ספאיה אמא של מטר. 0542335713
מושב תלמי אליהו 50 ד.נ. הנגב.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כרטיס האשראי של ביתי הסטודנטית, על הסך שנגבה ממנה. מוותרת על פיצוי על עגמת נפש וטרטור! פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה