|
|
|
|
|
|
שרות לקוי |
נושא התלונה: |
יום שישי 21 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
ל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/4/06 רכשתי מחשב בחברת זד מחשבים המחשב הגיע באיחור של מספר ימים אך שם לא נפתרו הבעיות המחשב הגיע לא תקין הוא נאסף אל ידי זד מחשבים בשנית אך ברצוני לבדוק מה התקלה נתקלתי בחוסר תשומת לב והתנהגות גסת רוח אל ידי ננציג השרות עדי כאשר רציתי חבטל ההזמנה רצו שהשלם כנס סירבתי ואמרתי שישלחו את המחשב לאחר טירטורים רבים של נציגי השרות עד היום המחשב לא בגיע יש לצצין שחברת זד מחשבים גם לא עומדת במפרט הטכני אותו הציגה באיטרנט לכן מרמה את הצרכן םב
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
זד מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלי - מנהל שירות לקוחו |
שם ותפקיד: |
הנושא טופל לשביעות רצונו המלאה של הלקוח |
תגובה: |
הנושא טופל לשביעות רצונו המלאה של הלקוח |
פתרון: |
|
|
|