פרטי התלונה

תלונות Ly-Vent

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות לאחריות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


בתאריך: 21.3.07 רכשתי מחברת – LY Vent דרך חנות המכר של המשטרה והשב"ס

כיריים+תנור מהחברה הנ"ל, כשחיברנו את הכיריים התברר שכפתור אחד של הלהבה הקטנה

לא עובד בכלל.



פנינו אליהם מס' פעמים המזכירה בשם רוית זלזלה בנו ולא טרחה להעביר את המכתב ששלחנו

למנכ"ל על מנת לבקש שסוף סוף יגיע טכנאי.



בזבזנו הרבה שיחות טלפון ופקסים עד שהואילו לשלוח לנו טכנאי, הטכנאי הגיע וקבע שצריך להזמין חלק והחיישן מקולקל.



בנתיים הגיע גם נציג אמישרגז לבדיקה שגרתית וקבע שיש בעיה בלהבות צד אחד של כל להבה

כמות גז חזקה ומיצדו השני נמוך.



אנחנו מיצדנו הסברנו שכל הכיריים פגומות וקנינו מאוד יקר במיטב כספנו יד ראשונה ולא שנייה

אולם החברה לא מוכנה לשמוע ובחרה להגיד שתחליף רק את החלק.



ואני שואלת למה הניצול והזלזול המחפיר הזה ועוגמת הנפש שעד כה אני לא מצליחה להנות ממוצר שקניתי במחיר מלא "ויד ראשונה" כביכול.



חברה כזאת בעלת שם טוב נוהגת ככה בלקוחותיה וגורמת לאנשים עוגמת נפש.



אבקש את עזרתכם שכן אין אני מצליחה לגרום לחברה שיחליפו לי את המוצר ומצד שני ממשיכים לזלזל בי.





טלפונים חברת קנט לי – 03-9614613 פקס:03-9524837 פקס המנכ"ל גיא – 03-9514007





בתודה רבה כרמית ואברהם זוזל

0528941320

Ly-Vent שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה