|
|
|
|
|
|
רשלנות וזלזול בלקוח של חברת LY VENT |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
סחרוב 12 א"ת ראשל"צ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קנינו תנור חדש דרך מכרז מהאינטרנט וכאשר התנור הגיע לביתנו הפעלנו אותו ושמנו לב שמשהו אינו תקין. החברה שלחה טכנאי שאישר כי יש פגם בתנור. החברה אינה מוכנה לתת לנו תנור חדש במקום התנור הישן אלא מתעקשת על החלפתו. יש לציין כי התקלה נעשתה בזמן ה- 14 יום כך שהם סירבו גם לאפשר לנו להחזירו לחברה ורצו לחייב אותנו בכספים מיותרים בניגוד לחוק.
|
עוגמת נפש וזלזול בלקוח |
סוג הנזק : |
החלפת התנור הפגום בתנור חדש ולא החזרתו לחברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Ly-Vent שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|