|
|
|
|
|
|
תנור |
נושא התלונה: |
מדמון שי-לי |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך אתר אולסייל תנור אפייה מתנה להוריי. הוריי היו בחו"ל והבטיחו לי שאקבל את המוצר ביום שישי באותו סוף השבוע. ו... לא קיבלתי. אח"כ הבטיחו לי להחליף את כפתור התוכניות משום שהכיתוב הוא אדום על שחור ואמי לא רואה כלום. לילך ממח' קשרי לקוחות הבטיחה לי שיש כפתור מוכן והוא יסופק אליי מייד בתום חופשת חג הפסח. היום 23.5 יצרתי קשר עם לילך, והנ"ל אמרה לי: 1. לא הבטיחה כלום. 2. הספק לא מוכן לייצר כפתור עם כיתוב בלבן.3. זה התנור וזה מה יש. הוריי כלל וכלל לא מרוצים מהתנור. אבקש ליצור עימי קשר בדחיפות. הנושא עבר כבר כל גבול. תודה, שי-לי 054-2247847
|
עלבון מצד מח' קשרי לקוחות וביזבוז זמן וכסף מיותר |
סוג הנזק : |
להחליף דגם תנור או כסף חזרה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Ly-Vent שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|