פרטי התלונה

תלונות דיזנהוייז

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת פיצויים על איור טיסה נושא התלונה:
דייצ'ב מיכאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
א. בילינו שבועיים יפה בסנט פטרבורג במחצית שניה של אוגוסט 2006 אלא החוויות הגדולות ביותר מנסיעה שייכות דווקא ל-3 שעות אחרונות של הטיול כאשר הינו צריכים להמריא ב-31.8.2006 בטיסה FV-268 מסנקט-פטרבורג שבשדה תעופה "פולקובו" לתל-אביב ב-10:20 בבוקר ולצורך זה קמנו ב-6:00 בבוקר – אני, אישתי, סבתא ו-2 ילדים שלנו בגיל 2.5 שנה ו-5 שנים כהיינו צריכים להתייצב כשעתיים לפני הטיסה.
ב. ההמראה איחרה בחצי שעה אלא כאשר מטוס טו-214 יצאה למסלול המראה והתחיל להאיץ תוך כדי המראה פתאום הרגשנו שמהירותו יורדת והוא חזר מכמעט-המראה לשערו בטרמינל. במטוס חיכינו כרבע שעה והוסב לנו שיש בעיה ביטחונית ותוך רבע שעה אנחנו נמריא.
ג. אחרי חצי שעה כל הנוסעים נתבקשו לעזוב את המטוס ולקחת את כל החפצים ולחזור לאולם המתנה. כיוון שעברנו בדיקות בטחוניות כולל הורדת נעליים ובדיקת חפצים האישים התקבצנו במרחב צר וכל יציאה לשירותים (במיוחד כאשר צריך לעשות את זה כמה פעמיים – גם מסיבות לחץ נפשי וגם ביחד עם ילדים קטנים – נדרשנו שוב ושוב לעבור ביקורת ביטחונית מחדש.
ד. ילדים התחילו לצרוח והיה מאוד חם – ללא מזגן. בשדה תעופה חוץ מהתנצלות מילולית לא הוגשו לנוסעים אפילו מים. כאשר טסתי לגרמניה ומטוס איחר ב-40 דקות כל הנוסעים קיבלו תלושים לשתיה חמה וסנדוויטש.
ה. רק אחרי 3 שעות (!!!) בסופו של דבר העבירו את הנוסעים לשער אחר וכך טסנו במטוס יותר ישן מסוג "טו-154" של אותו סוג ושל אותה חברה ששבועיים לפני זה התרסק דרכו מדונייצק לסנקט-פטרבורג וניספו כ-130 נוסעים וברוסיה הוכרזו אז שלושה ימי אבל.
ו. חברה של אישתי אמרה לנו אחרי שחזרנו לארץ שראתה באינטרנט הודעה סתמית על איחור של טיסה.
ז. פניתי בארץ אחרי חזרתנו לחברת "דיזנהאוז" בירושלים שם קנינו את כרטיסי טיסה ובכיר של החברה הסביר לנו שעל המחדל אחראית החברה הרוסית "פולקובו" ול"דיזנהאוז" אין שום קשר למקרה.
ח. כנראה שבחברות נסיעות חושבים שזה שניצלנו – מספיק ולמגיע לנוסעים שסבלו שום דבר חוץ מהתנצלות מילולית.
נדרש פיצוי כספי כפי שמקובל בעולם סוג הנזק :

דיזנהוייז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה