פרטי התלונה

תלונות דיזנהוייז

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירים שיקריים באינטרנט נושא התלונה:
רביאל דובי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏08 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הירקון 76 ת"א כתובת:
דיזהויס יוניתרס ישיר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 8/6/08 ערב חג השבועות ביצעתי הזמנה באתר החברה לבית מלון מגיק פאלאס ע"ב חצי פנסיון בין התאריכים 19/22-06 בסכום כולל של 1890 ש"ח.
במעמד ההזמנה הוכנסו פרטי כרטיס אשראי ומס תשלומים מבוקש, כמו כן, קיבלתי מס' הזמנה (105703) ואישור באימייל על אישור מיידי.
מיד לאחר החג, בתאריך 10/06 התקשרתי למשרדי דיזהוייז לבדוק בנוגע להזמנה ונאמר לי שמחיר כזה לא יכול להיות, כמו כן לטענתם אין מס' הזמנה כזו.
כל ניסיונותי להסביר לנציגת השירות (בשם מיה) שיש לי אסמכתא כתובה על ביצוע ההזמנה, עלו בתוהו.
הנציגה פשוט לא הייתה מעוניינת לשמוע או לקבל בפקס את האישור שברשותי ופשוט אמרה שאני יכול לממש את העיסקה ב2480 ש|ח שזה למעלה מ-500 שקל מהמחיר שסגרתי.
אני בטוח שדברים כאלו נעשים בזדון ע"י החברות ע"מ להטעות את הלקוחות ולגרום להם לסגור עיסקאות בעלות גבוהה בהרבה בשל לחץ זמן.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי.. פתרון נדרש :

דיזנהוייז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה