פרטי התלונה

תלונות דיזנהוייז

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלקה בחדר אוכל נושא התלונה:
עזרא אתי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.8.08 -20.8.08 התארחנו זוג + 3 בחדר משפחה במלון גולדן טוליפ ים המלח.
בארוחת ערב ביום הראשון 17.8.08 בתי בת ה-10 ניגשה לבר כדי לקחת אוכל ובעקבות רוטב/מים בריצפה - החליקה וקיבלה מכה בברך ובראש. הוזמן על ידי המלצרים קב"ט אשר הפנה אותנו לרופא המלון שנמצא בספא בקומה מתחת. בעלי נאלץ להרים את בתי מכיוון שלא יכלה ללכת. כאשר הגענו לספא חיכנו מספר דקות לרופא שכלל לא נראה כרופא אלא כפועל במקום. הוא היה רטוב ובמכסנים קצרים - כנראה לאחר טיפול/ג'קוזי בספא. הוא ביקש שנעבירה לחדרו ושם הסתכל על רגלה ורשם מספר מילים בספר שלו. כך גם הקב"ט מילא טופס אירוע.
למרות מכה בראש לא הואיל הרופא לבצע בדיקה נוירולוגית בסיסית לילדה.
אנו מתוך בלבלול ודאגה לקחנו את הילדה ועלינו לחדר כדי לתת לה לנוח.
במהלך הלילה הילדה לא חשה בטוב, התלוננה על כאבים ואכזבה מכך שחופשתה נהרסה. נתתי לה אקמול איתו הצטיידתי מראש. מכיוון שמכה בראש יכולה להתפתח אפילו לאחר מספר ימים - ניגשתי למחרת בבוקר לקשרי לקוחות - הגב' שרון וביקשתי העתק מדו"ח הרופא והקב"ט שבמידה ומצב הילדה יחמיר יהיה לי מסמך כתוב על המקרה כדי להציג לרופא.
לצערי הרב שרון לא אהבה את הבקשה ובמקום זאת הציעה לי " אנו בתפוסה מלאה ודברים כאלו קורים", בואי נסגור את העניין בתוך המלון" לשאלתי מה כוונתה מסרה "מי שמבקש מסמך כזה כוונתו לתבוע". הסברתי לה שאין זה רצוני אלא רק כדי להיות רגועה לגבי המשך התפתחות המצב של הילדה. מסרתי לשרון שהילדה מאוד מאוכזבת וכואבת. שרון הציעה לפצות אותה ולשלוח לה משהו לחדר. הסתפקתי בכך אך לצערי שרון שלחה שוקולד עלוב שאני ובתי נורא נעלבנו שזוהי ההתייחסות לרשלנות של המלון ולפגיעה בבתי בעקבות רשלנות זאת.
עוד באותו ערב כתבתי פתק לשרון שאנו מאוכזבים ולא לכך ציפינו והחזרתי לה את השוקולד. הסברתי לה שהילדה אומנם ילדה אך מבינה טוב מאוד שאת הכאב לא ניתן כרגע להעביר אך ניתן ל"צ'פר" אותה בדברים טובים מהמלון.
למחרת הביאו לנו לחדר שקית ובתוכה במבה ועוד 3 חטיפים קטנים.

ואני שואלת את עצמי ואת המלון: "האם זהו פיצוי הולם מצד מלון 5*+ לילדה שנפלה בחדר האוכל בעקבות מחדל והתרשלות בתחזוקת חדר האוכ, האם זוהי התייחסות לילדה שחופשתה וחופשתנו נהרסה בשל החלקה זו?.

אין אני מעוניינת בעתיד לחזור למלון זה. אולי בהמשך לרשת פתאל במקומות אחרים. חבל מאוד שלאחר השקעה מצידי בהזמנה למשפחה בת 3 ילדים - דבר שלא קל כלל, ציפיה רבה של הילדים במהלך כל יולי ותחילת אוגוסוט להגיע למלון שלכם.

מקווה שדבר זה לא ישנה ומצפה לפיצוי הולם, ממש לא עבורי - אלא עבור בתי!!!
עלבון וכספי סוג הנזק :
פיצוי הולם!!! עבור בתי בת ה- 10. פתרון נדרש :

דיזנהוייז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה